Alene 1/2 del af tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg vil hører hvor svært det er for jer  At gå fra 1 barn til 2 børn. 

Min mand og jeg vil gerne hav en merem vi har en pige sammen. 3 år min arbejde i Tyskland sådan en måned ud og en måned hjemme. Når han er hjemme er han 100% hjemme.

Dvs jeg er alene 1/2 af tiden. Jeg er bange for jeg ikke kan klare det. Jeg arbejder i vuggestue. 37 timer om ugen. Min familie hjælper med at hente en gang imellem. Især når jeg lukker vuggestue.

Jeg vil gerne hører jeres sidder. 2 børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg arbejder også i en vuggestue og er meget alene med tre børn. 

Jeg synes det hårdeste er, vores arbejdstider. Det er vildt svært at være alene. Fx hvis jeg møder 6.30 eller har fri kl. 16-17. For så kan jeg ikke nå hjem. Så jeg er MEGET afhængig af hjælp fra mine forældre. Til at hente og bringe, når mand rejser.

Anmeld Citér

1. januar 2019

Soonmom

Jeg har to børn på knap 2 og knap 3(og er gravid med nr 3) og er også meget alene, da far arbejder meget .

Jeg synes ikke at jeg har nogen virkelig problemer nogle dage er self hårde end andre, men sådan er det jo. 

Da jeg var i praktik (pæd.stud.) var jeg også nødt til at have bedsterne indover når jeg havde åbner eller lukker eller hvis de var syge, men ellers go for it (og det er jo det samme om der er 1 eller 2)

Hvad er det du mener du ikke kan klare   

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym trådstarter

Jamen det med jeg kan klar to børn på samme tid. Og at putte den ene mens den lille måske ikke vil sove. Sådan noget. Man det er sikkert noget jeg skal prøve også finde system i det til den tid. 

På mit arbejde har jeg fra bedt mig åberne.(det passer meget godt med huset.) Jeg har stadig en tidlige dag om ugen. 

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym

Er der måske mulighed for, at du kan gå ned i tid og dermed undgå endnu flere tidlige / sene tider?

Måske få en barnepige el lign til at hente/bringe de dage hvor det vil give problemer for dig?

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym trådstarter

Vi overvejer en barnepige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.