Babyklister?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. december 2018

Baby#two

Har hørt om det der babyklister. Virker det Eller hvordan? :-). For herhjemme sker der bare ingenting, så kunne være rart hvis man kunne gøre noget som kunne hjælpe på det :-).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2018

Denneerslettet

Jeg ved ik lige med babyklister, men jeg blev anbefalet bidro PMS, fåes også i bidro REN osv. Og jeg blev gravid i efter maks en månede, om det har været derfor kan jeg så ikke garantere. 

Anmeld Citér

31. december 2018

biniek

Prøvede babyklister i 3 måneder uden held

Anmeld Citér

31. december 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det er jo altid svært at svare på - hvis nogle er blevet gravide på babyklister og lign præperater - om det rent faktisk var dem der gjorde det, eller om graviditeten også var sket uden dem. 

Jeg har hørt at det kan have en effekt, men det er ikke bevist hvordan og hvorledes. Så føler I for det ekstra så skader det nok ikke - men jeg ville nok fokusere på mere beviselige faktorer der har indvirkning på fertiliteten - og så, faktisk det mest irriterende råd nogensinde når man prøver at lave baby - slap af, nyd hinanden, hav masser sex når I har lyst og prøv og læg pb lidt væk mentalt. 

Anmeld Citér

31. december 2018

Abracadabra

Der er ingen dokumenteret effekt, altså virker det ikke. Sund livsstil, rygeophør og vægttab virker! Så brug jeres penge på det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.