Kan man have langsomt stigende HCG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2018

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har læst rigtig meget om, at en del har oplevet, at de først kan teste positivt længe efter de 14 dage efter ÆL. Det et nu 14 dage siden, jeg fik ÆL og tester negativt men har heller ikke fået menstruations symptomerne endnu. Så enten er min menstruation forsinket, ellers er har jeg en langsomt stigende HCG. 

Jeg har dog lige snakket med en sygeplejerske fra CFC, som siger at det er meget usædvanligt at HCG stiger langsommere end de 14 dage.. Jeg synes bare jeg har hørt om rigtig mange der har oplevet det? Kan det passe, at det er så usædvanligt, som sygeplejersken siger?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har læst rigtig meget om, at en del har oplevet, at de først kan teste positivt længe efter de 14 dage efter ÆL. Det et nu 14 dage siden, jeg fik ÆL og tester negativt men har heller ikke fået menstruations symptomerne endnu. Så enten er min menstruation forsinket, ellers er har jeg en langsomt stigende HCG. 

Jeg har dog lige snakket med en sygeplejerske fra CFC, som siger at det er meget usædvanligt at HCG stiger langsommere end de 14 dage.. Jeg synes bare jeg har hørt om rigtig mange der har oplevet det? Kan det passe, at det er så usædvanligt, som sygeplejersken siger?  

Jeg tror, at langsomt stigende hcg får uforholdsmæssig meget opmærksomhed, fordi den teori muliggør en graviditet trods en negativ test. Faktum er dog, at det er forsvindende få, der er gravide trods en negativ test. 

Lottovindere får også mere opmærksomhed end lotto-tabere, selvom der er forsvindende få vindere. 

Anmeld Citér

29. december 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle

Enig med Abracadabra.

- og så er der jo faktoren, hvor ægløsning falder noget senere i cyklus. Det får folk til at postulere, at HCG er steget langsomt, men det drejer sig reelt om, at de slet ikke har været så langt, som de selv troede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.