Hej mødre.
Ved i hvordan man bedst muligt får genetableret amningen? Min datter har stramt læbe og tungebånd og jeg kunne ikke være i mig selv mere, da hun græd og græd ved hver amning. Jeg vidste intet om årsagen før jeg måtte gå over til flaske og det har nu kørt i snart 2 måneder. Hun bliver 5 måneder om lidt. Jeg kan bare græde hver dag når jeg skal give hende flaske. Jeg fik ingen vejledning i at kunne pumpe ud og give hende det og havde ikke råd til en amme vejleder dengang. Nu vil manden ikke have det klippet og han synes jeg burde droppe tanken om amning, da det er for sent. Hun skal snart have mere mad og derfor synes han det er dumt at jeg vil udsætte hende for et klip pga det.
Men er det for sent at få hende til at elske brystet igen? Hun sutter kun yderligt hvis hun får brystet i munden. Har overvejet sns systemet men har indset at jeg nok skal bruge penge på en vejleder alligevel hvis jeg skal have den rigtige hjælp.
Har læst noget med at karbad skulle sætte gang i reflekserne hos baby men da jeg ikke har et karbad er det lidt svært. Ved godt hud mod hud men hun ligger aldrig stille og så kan jeg ikke tvinge hende til at ligge oven på mig. Hvad ellers?
Anmeld
Citér