Sælge en julegave fra arb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
7 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2018

Anonym trådstarter

Hej alle og glædelig jul og godt nytår.

Jeg (og alle mine andre mange kollegaer) har fået julegave fra arb. Alle har fået det samme. Det er ikke vores stil/smag, kan vi tillade os at sælge eller er der forkert? Jeg er splittet, min mand synes sagtens vi kan sælge det. Det er ikke en personlig gave, som sagt har alle (300) fået det samme. Havde det været en personlig gave ville jeg aldrig have overvejet det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Selvfølgelig kan man sælge den. Der giver ingen mening at fylde sit hjem op med ting man ikke bryder sig om. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Selvfølgelig kan du det. Til hvis glæde skulle du gemme den af vejen bagerst i et skab? 

Anmeld Citér

28. december 2018

Babilooo

Ja da

jeg kan huske på et tidspunkt at der dukkede utrolig mange af se samme vaser (mener jeg) op på dba  - alle ubrugte. Lige efter jul....

Anmeld Citér

28. december 2018

MoarMoar

Jeg tror jeg ville give dem til et familiemedlem eller en ven som gerne vil have gaven. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym

Ja da - bare se hvor mange kay Bojesen aber der er til salg lige nu - det er Novos julegave �� Har selv fået noget jeg ikke får brugt - dog ikke noget der er så nemt at sælge så jeg tænker at gi det til en veninde el lign som kan bruge det

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle og glædelig jul og godt nytår.

Jeg (og alle mine andre mange kollegaer) har fået julegave fra arb. Alle har fået det samme. Det er ikke vores stil/smag, kan vi tillade os at sælge eller er der forkert? Jeg er splittet, min mand synes sagtens vi kan sælge det. Det er ikke en personlig gave, som sagt har alle (300) fået det samme. Havde det været en personlig gave ville jeg aldrig have overvejet det.

Selvfølgelig kan du sælge den. Det har jeg også gjort med mange firma gaver gennem årene. Eller giver dem videre i julegave og sparet pengene. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Soonmom

Ja og ville da heller ikke have nogle skrupler ved at sælge det hvis det havde været en "personlig" gave. Hvis det ikke falder i min smag er det da bedre at bytte/sælge og få noget der er fremfor det anden rådner op i et skab 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.