Endelig kom det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

katrine26

ENDELIG kom min mens.

ja lyder underligt at jeg er glad for det, nå nu jeg prøver på at blive gravid. Men Men var gået 18 dage over og det har jeg aldrig prøvet før.

Og var næste 100 % sikker på at jeg ikke var gravid så var dybt forvirret over min mens ikke kom. 

Er der andre som altid ( lige som mig ) har haft reglmæssigt mens, er så gået igang med projekt baby forså lige pludselig at opdage at en mens udebliver uden at være gravid.?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

6800

Min plejer at være regelmæssig, men er nu en uge over tid og tester negativ

Anmeld

19. oktober 2009

katrine26

6800 skriver:

Min plejer at være regelmæssig, men er nu en uge over tid og tester negativ

Hejsa. 

Ja det er ikke særlig fedt at ens mens udebliver vis man ikke er gravid. men  for at der er gevinst hos dig.

Anmeld

19. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Jeg plejer også at have en stabil mens, men denne måned gik jeg 24 dage over tid og havde negative test og var ved læge, men de sagde til mig at der var ikke andet og gøre end og vente på den for der var sikkert ikke nået og de ville ikke tage en blodprøve for det var normalt kun til dem der før havde aborteret.. Men jeg fik min mens pludselig igår.. jeg tror det var tankerne og forventningerne der fik min mens til og udeblive..

så jeg har også prøvet det..

for det snart sker for dig

Anmeld

19. oktober 2009

6800

katrine26 skriver:

Hejsa. 

Ja det er ikke særlig fedt at ens mens udebliver vis man ikke er gravid. men  for at der er gevinst hos dig.

Takker men fik min mens i morges

Anmeld

20. oktober 2009

katrine26

MaleneS skriver:

Jeg plejer også at have en stabil mens, men denne måned gik jeg 24 dage over tid og havde negative test og var ved læge, men de sagde til mig at der var ikke andet og gøre end og vente på den for der var sikkert ikke nået og de ville ikke tage en blodprøve for det var normalt kun til dem der før havde aborteret.. Men jeg fik min mens pludselig igår.. jeg tror det var tankerne og forventningerne der fik min mens til og udeblive..

så jeg har også prøvet det..

for det snart sker for dig

Ja tror også det var forventningerne og ønsket om at blive gravid der gjorde at jeg gik 18 dage over tid. men for jer at det snart skal ske. hvor længe har i være i gang med projekt baby.?.

Anmeld

20. oktober 2009

katrine26

6800 skriver:

Takker men fik min mens i morges

Ok surt. men så er der ikke længe til at i kan prøve igen.

Hvor længe har i været igang med projekt baby.?.

Anmeld

20. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

katrine26 skriver:

Ja tror også det var forventningerne og ønsket om at blive gravid der gjorde at jeg gik 18 dage over tid. men for jer at det snart skal ske. hvor længe har i være i gang med projekt baby.?.

vi har været igang siden juli.. hvad med jer?

Anmeld

20. oktober 2009

katrine26

MaleneS skriver:

vi har været igang siden juli.. hvad med jer?

ok. vi har være igang siden maj. ikke meget længe en jer.  

Spændene hvem af os der bliver den først, en lille konkurence.. hihii

Ej det bliver spændene om vi måske kommer til at følges ad. også nå nu vi har mens på samme tidspunkt.

for os begge.

Anmeld

20. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

katrine26 skriver:

ok. vi har være igang siden maj. ikke meget længe en jer.  

Spændene hvem af os der bliver den først, en lille konkurence.. hihii

Ej det bliver spændene om vi måske kommer til at følges ad. også nå nu vi har mens på samme tidspunkt.

for os begge.

hehe ja det er da helt sikkert sjovt og se..

så må du jo skrive når der sker nået..

helt sikkert for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.