Udslet hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2018

Anonym trådstarter

Hej piger. Min datter har længe haft nogle udefinerbare knubber men har ikke været generet af dem som sådan. Jeg har smurt med creme og nu er det så blevet værre i løbet af nogle uger... Det sidder primært på inderlår og knæhaser og ben. Har lidt tænkt vandvorter.. Men nu er det begyndt at klø og jeg tænker jeg vil ringe til læge imorgen. Kan i se hvad det er? Undskyld ringe billedkvalitet men min telefon er virkelig skod. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg syntes det ligner fnat der skulle osse være stort udbrud af det for tiden 

Anmeld Citér

19. december 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Åh gud nej det håber jeg ikke må afsted til lægen i en fart.. 

Anmeld Citér

19. december 2018

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Åh gud nej det håber jeg ikke må afsted til lægen i en fart.. 

Ja håber du kan få noget at behandle med da det vist efterhånden skulle være i rast ordre flere steder og det er jo ekdtram smitsomt. 

Anmeld Citér

19. december 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja håber du kan få noget at behandle med da det vist efterhånden skulle være i rast ordre flere steder og det er jo ekdtram smitsomt. 

Ja, jeg har hørt om det... Men det klør ikke sådan helt ekstremt og der er intet på fingre osv.. Hun klør sig lidt og får så creme på.. Men synes det er blevet mere udtalt her på det sidste.. 

Anmeld Citér

20. december 2018

biniek

Hvad er det for en creme du bruger?

Jeg tænker at det bare er normal irritation i huden, det generer og hvis man så klør jamen så begynder det at klø 

Vi har i min familie alle lignende lår, skinneben og overarme. Der er ingenting at finde 

Anmeld Citér

21. december 2018

Anonym trådstarter

biniek skriver:

Jeg tænker at det bare er normal irritation i huden, det generer og hvis man så klør jamen så begynder det at klø 

Vi har i min familie alle lignende lår, skinneben og overarme. Der er ingenting at finde 

Det er også blevet lidt pænere kunne ikke komme igennem til lægen igår.. Jeg bruger decubal junior.. 

Anmeld Citér

21. december 2018

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det var vandvorter 

Anmeld Citér

21. december 2018

Anonym trådstarter

biniek skriver:

Det var vandvorter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.