Udebleven menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2018

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer, der har erfaringer med pludselig udeblevet menstruation. Er 21 år og har haft en hel stabil cyklus siden jeg var 14-15 år, med mens hver eneste måned. Men er gået 5 dage over tid nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogle af jer, der har erfaringer med pludselig udeblevet menstruation. Er 21 år og har haft en hel stabil cyklus siden jeg var 14-15 år, med mens hver eneste måned. Men er gået 5 dage over tid nu 

Er du på prævention?

Anmeld Citér

19. december 2018

Anonym

Åh ja, det sker ind i mellem. Jeg er selv lige gået 7 dage over. Jeg var lige ved at blive godt nervøs, for min kæreste skal steriliseres lige efter nytår  og min cyklus er normalt helt stabil. Men den kom susende syv dage forsinket. 

Anmeld Citér

19. december 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det kan ske fra tid til anden uden der er noget som helst galt.

Min mens er pt 4 dage forsinket, og jeg er helt sikkert ikke gravid og fejler ikke noget der påvirker det. 

Men aaalt muligt kan påvirke det! Stress også, som der tit er lidt af i juledagene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.