interessant observation fra en skolelærer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

oo

Jeg sad lige og stenede inde på Politikens hjemmeside og faldt over denne artikel/indlæg, som jeg syntes var interessant:

http://politiken.dk/debat/article811676.ece

nøj hvor har man stået i samme måbende situation som skolelæreren mange gange forskellige steder. og selvom man ikke kan forberede sig på hvor svært det bliver at være forældre, så har vi herhjemme diskuteret og aftalt en hel masse ting hvis det nogensinde sker for os - men vi har jo også haft rigelig god tid

ps. og nåh ja, så syntes jeg han beskriver det med at lærerne IKKE har ferie, som pøblen ynder at tro hver gang der er skoleferie. jeg har selv en mand der underviser (han er fysiker) og han skal altid høre på kommentarer om hans evigt lange ferier. han har reelt fire-fem ugers ferie om året, hvor han VIRKELIG har ferie - præcis som alle andre. nåh, sidespring, ville bare lige understrege det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

dorthemus

Det var dog en interessant artikel...og tankevækkende, ikke mindst  Stakkels børn, stakkels lærere og stakkels forældre...sikke en falliterklæring!!

Jeg var lige ude og gå en tur og så en mor med to børn krydse en vej, mindre end 10 m fra lyskrydset...hmm!

Anmeld

18. oktober 2009

Janep

ja det var da faktisk en meget interessant artikel.

jeg gør selv meget ud af at mine bærn ska opfrøre sig ordenligt når de er ude.

var på et tidspungt ude og gå med min datter og hendes far. da sku vi os over en vej. dog en lille og ikke særlig trafikeret vej men alligevel. da gik min datters far også over vejen blot et par meter fra et fodgængerfælt.
da måtte jeg altså liii belære ham om at sådan gør men bare ikk når man har små børn med.

jeg kan da os sagtens selv finde på det. men aldrig når jeg har min datter med.

puuha. håber aldrig jeg blir sådan som dem hun mødte. de må godt nok har meget lidt overskud eller bare være total ligeglad med hvordan deres børn blir

Anmeld

18. oktober 2009

oo

det med trafikken syntes jeg er ultravigtigt at lære børn - også selvom man skal gå 500 meter længere ned til lyskrydset end man ville have gjort hvis man gik alene! nu er jeg jo udflytter fra nørrebro, og der går man over vejen når der er et hul i bilerne, men det kunne jeg aldrig finde på med et barn i hånden

men det med forældre der bare taler møggrimt sådan generelt, det syntes jeg også er vildt ærgeligt! hvorfor ikke lære sine børn at udtrykke sig bedre/mere nuanceret/ roligere osv osv end at råbe grimme ord i een pærevælling?!

Anmeld

19. oktober 2009

Betina88

Det var en spændende artikel ..

Vi ska' helt klart lære Phillip trafikken at kende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.