Dårlig sædkvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2018

baremig11

Kære alle søde kvinder her ind.

Har virkelig brug for hjælpe og råd, da jeg meget ked af det, rigtigt bange for jeg ikke kan få barn med den jeg elsker.

jeg har en kæreste som virkelig dårlige sædkvalitet, han har kun 3mio. men halv del af dem er misdanne eller knæk haler.

hvor store er chancerne og er nogle andre prøvet og blive gravid på dårlig sædkvalitet?:/

er begyndt insemineret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2018

esioul

baremig11 skriver:

Kære alle søde kvinder her ind.

Har virkelig brug for hjælpe og råd, da jeg meget ked af det, rigtigt bange for jeg ikke kan få barn med den jeg elsker.

jeg har en kæreste som virkelig dårlige sædkvalitet, han har kun 3mio. men halv del af dem er misdanne eller knæk haler.

hvor store er chancerne og er nogle andre prøvet og blive gravid på dårlig sædkvalitet?:/

er begyndt insemineret 

Jeg synes nu i har gode chancer, men ville nok foretrække IVF (ICSI), så behøver der kun være begrænset normale sædceller. 

Anmeld Citér

19. december 2018

baremig11

esioul skriver:

Jeg synes nu i har gode chancer, men ville nok foretrække IVF (ICSI), så behøver der kun være begrænset normale sædceller. 

Hej du.

jeg går hos en alm. gynækolog, skal jeg snakke med ham omkring det IVF? 

Anmeld Citér

19. december 2018

esioul

baremig11 skriver:

Hej du.

jeg går hos en alm. gynækolog, skal jeg snakke med ham omkring det IVF? 

Der er ikke sikkert de laver det der. Vi fik afvide at 3 mio sædceller eller derunder, vil resultere i ivf 

Anmeld Citér

19. december 2018

baremig11

19. december 2018

baremig11

esioul skriver:

Der er ikke sikkert de laver det der. Vi fik afvide at 3 mio sædceller eller derunder, vil resultere i ivf 

okay det var mærkeligt, for han sagde til mig vil skal prøve et par gang med insemination, så finder vi ude af det der fra :/

synes det meget mærkelig han inseminer mig når han ved der er så lille chance for det sagde han der var, at da han var færdig at du høj sandsynlig blød om 14 dag

hvad skal jeg gøre snakker med ham eller ring til min egne læge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.