Jeg er startet på mini piller for 3 uger siden, ved min mens 1 første dag som foreskrevet.
Min læge mente at jeg skulle forsøge på mini piller her 1 års tid efter fødsel. Før graviditet tog jeg p piller, uden pause, som beh for Min endotrimiose. Jeg var meget skeptisk, da der ikke er noget som indikere at jeg ikke må få p piller igen, det sagde min læge også selv, men mente at mini piller bare er bedre fordi der er mindre bivirkninger. Hun vidste ikke noget om beh./symptom lindring af endo..
Det var lidt for historie..
Nu har jeg som sagt taget dem i 3 uger, og den seneste uge har jeg bare haft så mange mens lignende smerter! Det går i min lænd og ned i mit ene ben, samt meget morgen i underlivet. Dertil har jeg den ledeste kvalme..
Er der nogen som også har oplevet disse "bivirkninger" i starten og gik det væk?
Evt nogle med endo som har været/er på mini piller? Virker det godt nok for jer?
- jeg har i øvrigt tænkt mig at tage en g test imorgen tidlig, bare for at udelukke at det ikke er en graviditet der giver mig disse ubehag.. Det tror jeg dog ikke 
Anmeld
Citér