3+3 og symptomer (hvis jeg er gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
1 svar
1 synes godt om
11. december 2018

Mimsa

Hej,

Jeg stoppede på p-piller og fik min mens d.17/11. Havde ca. æl d.1/12 og vi har selvfølgelig haft sex. 

Nu er jeg 3+3 hvis jeg er gravid. Jeg har nogle nivende fornemmelser i lænden og i underlivet generelt. Min kæreste sagde i går, at mine bryster var vokset. Derudover virker mine brystvorter ret sensitive. Mit udflåd er helt vandet, men minder også en smule om ÆL-slim, af og til er det lidt rødligt/lyserødt, men oftest gennemsigtigt og kan strækkes langt mellem to fingre - kan det være tegn på graviditet? Eller bare tegn på kommende mens? 

Jeg har selvfølgelig smugtestet, da jeg kunne teste positiv med vores datter da jeg var 3+3. Og den var NEGATIV. Så jeg har mistet alt håb.. Og alligevel håber jeg lidt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2018

VN

Jeg kan selvfølgelig ikke give dig et svar, men mine symptomer startede også tidligt. Især de små niv. Dog voksede mine bryster først senere, jeg er 21+1, og nu må de gerne stoppe med at vokse synes jeg!  Mine ligamentsmerter har mest siddet i lænden undervejs, indtil jeg mærkede liv for ganske kort tid siden. Min mave er heller ikke noget at prale af endnu, så jeg tror baby ligger længere tilbage mod lænden.  Jeg testede bragende negativ indtil 4+1 (jeg testede 3+4 og 3+6).. Men du får lige en held og lykke krammer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.