Blåt mærke lige over penis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2018

Anonym trådstarter

Min 3 årige har fået et lille blåt mærke lige over penis. Jeg har lige opdaget det her til eftermiddag tror ikke han havde det i morges. Synes det er et underligt sted at få et blåt mærke? 

Han har klaget over mavesmerter de sidste par dage og han har kun en nyre så får nemt urinvejsinfektioner men det kan vel næsten ikke have en sammenhæng vel?

Det ligner bare et helt almindeligt lille blåt mærke som hvis det sad et hvilket som helst andet sted på kroppen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2018

L-mor

Anonym skriver:

Min 3 årige har fået et lille blåt mærke lige over penis. Jeg har lige opdaget det her til eftermiddag tror ikke han havde det i morges. Synes det er et underligt sted at få et blåt mærke? 

Han har klaget over mavesmerter de sidste par dage og han har kun en nyre så får nemt urinvejsinfektioner men det kan vel næsten ikke have en sammenhæng vel?

Det ligner bare et helt almindeligt lille blåt mærke som hvis det sad et hvilket som helst andet sted på kroppen... 

Har I møbler i den højde, han kan være stødt ind i? Jeg kan godt forestille mig, at et mærke der kunne komme af almindelig leg og uheld.

Anmeld Citér

10. december 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Har I møbler i den højde, han kan være stødt ind i? Jeg kan godt forestille mig, at et mærke der kunne komme af almindelig leg og uheld.

Tja nu du siger det kunne det sagtens være stuebordet ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.