Nederdrægtige møgsvin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

S.L.S

Der findes ingen ord....

http://www.bt.dk/krimi/tragedie-i-odense-far-slog-og-rystede-baby

Og til dem der har lyst er der en gruppe på facebook der hedder Et øje for et øje, som burdes støttes.. Det er skræmmende læsning og billeder+ video derinde, så er i advaret...

Men ham der burde strammes op i løgposen og få samme behandling.. SKAM DIG...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

mor-til-cille

Det er jo forfærdeligt... Heldigt den lille dreng ikke er død af det... Sådan en mand skal bare spærres inde...

Vi ved jo hvor "godt" sådan noget har det i fængsel...

Anmeld

18. oktober 2009

S.L.S

Har ingen ord.. Er stadig harm, og har lyst til selvtægt i sådan en situation.. Bare tanken om folk lægger hånden på deres børn... UHHHH vrede...

Anmeld

18. oktober 2009

oo

et øje for et øje og selvtægt er ikke vejen frem, hvis I spørger mig.

uhyggeligt er det!

Anmeld

18. oktober 2009

TbCp

Han har ingen ret til at behandle et spædbarn, eller et hvilket som helst andet barn, på den måde.
Når det er sagt tror jeg de fleste af os har prøvet at komme helt derud hvor man bliver fuldstændig hjælpeløs når man bare har et skrigende barn og man ikke ved hvad man skal gøre for at stoppe gråden.

Jeg siger ikke at det er ok det han har gjort eller at jeg godt forstår ham... det jeg mener er at jeg forstår den frustration han må have følt... Vi havde kolikbarn og for pokker hvor bandede jeg højt nogle gange, og vrælede og bankede i puder.

Forskellen er så bare at han slog barnet!

Heldigvis kan de fleste mennesker tænke klart, og lige gå for sig selv et øjeblik og få vejret.

Stakkels stakkels barn

Anmeld

18. oktober 2009

Ansemusen

Stakkels stakkels dreng!!  Og også stakkels mand vil jeg sige! Han er tydeligvis et menneske med meget få ressourcer (mentalt) og han burde have haft mere hjælp! Desuden kunne man jo forestille sig, at barnet skulle have været tvangsfjernet i dette tilfælde hvor det ellers sker i situationer hvor det ikke er nødvendigt! Men det er selvfølgelig svært at sige udefra når man ikke kender hele historien bag!

Men ja, tænk at man kan komme så langt ud at man gør sådan mod sit eget barn! Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i!

Anmeld

18. oktober 2009

4xGreve

mor-til-cille skriver:

Det er jo forfærdeligt... Heldigt den lille dreng ikke er død af det... Sådan en mand skal bare spærres inde...

Vi ved jo hvor "godt" sådan noget har det i fængsel...

åh stakkels barn... det er så skrækkeligt sådan noget..

og puha som du skriver så godt den lille dreng ikke døde, men prøv at forstille dig hvilket følger alt dette kan få, håber ikke det bliver for mange for så er det et eller andet sted synd at dette barn ikke bare kunne få fred, for det vil han da være beder tjent med...

er imod alverdens former for selvtægt, vold mm. og dette her går langt udover min forstand at slå et barn der er så hjælpe løs...

bliver så ked af det når sådan noget sker og priser mig lykke for at jeg har en mand som aldrig kunne finde på den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.