Windi for the win

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.495 visninger
5 svar
5 synes godt om
8. december 2018

mmc

Til alle forældre med babyer, der har ondt i maven/luft: prøv Windi! 

Min dreng på 7 uger har haft meget ondt i maven de sidste fire uger, og jeg har seriøst prøvet alt:kiropraktor, nye d-dråber, mælkesyrebakterier, droppet at drikke mælk osv osv. 

En nat blev jeg rigtig desperat og faldt tilfældigt over en tråd fra 2014, hvor nogen anbefalede Windi engangskatetre. Til min store glæde kunne jeg finde dem på apoteket dagen efter, og da jeg prøvede det på min dreng var det som at få en helt ny baby. Han gik fra at græde og have smerter i flere timer mens han prøvede at komme af med luften i maven til lynhurtigt at komme af med både prutter og afføring inden for få sekunder - og blive i godt humør. 

Jeg skriver udelukkende denne post fordi jeg selv tvivlede på produktet, da der var få og gamle poste om Windi på nettet, men nu hvor jeg selv har været så glad for at prøve det håber jeg det også kan hjælpe andre babyer (og deres forældre). GOD VIND

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2018

anna111

Profilbillede for anna111
Mama_c skriver:

Til alle forældre med babyer, der har ondt i maven/luft: prøv Windi! 

Min dreng på 7 uger har haft meget ondt i maven de sidste fire uger, og jeg har seriøst prøvet alt:kiropraktor, nye d-dråber, mælkesyrebakterier, droppet at drikke mælk osv osv. 

En nat blev jeg rigtig desperat og faldt tilfældigt over en tråd fra 2014, hvor nogen anbefalede Windi engangskatetre. Til min store glæde kunne jeg finde dem på apoteket dagen efter, og da jeg prøvede det på min dreng var det som at få en helt ny baby. Han gik fra at græde og have smerter i flere timer mens han prøvede at komme af med luften i maven til lynhurtigt at komme af med både prutter og afføring inden for få sekunder - og blive i godt humør. 

Jeg skriver udelukkende denne post fordi jeg selv tvivlede på produktet, da der var få og gamle poste om Windi på nettet, men nu hvor jeg selv har været så glad for at prøve det håber jeg det også kan hjælpe andre babyer (og deres forældre). GOD VIND

Ja den er nemlig guld vær den hjalp osse min baby meget for nogle år siden 

Anmeld Citér

9. december 2018

Ano18

Den hjalp også os utrolig meget på at min datter kom af m sin afføring mere naturligt end med diverse aff midler. Hun havde kolik og reflux og det blev så meget forværret hver gang hun var forstoppet. Indtil hun var 8-9 mdr., kunne hun ikke selv præstere at lave det, uden røret. Og heldigvis ødelægger det ikke den naturlige tarmperistaltik men stimulerer det istedet. Det lyder også som reklame, men det er det heller ikke. Jeg har så kun kunne købe dem i en 10 pak på et online apotek, men de er pengene værd, efter min mening. Man kan høre alt den luft der blæser ud af røret de ikke selv kan komme af med og har man selv døjet med luft, der ikke ville ud, ved man hvor ondt det kan gøre. Så også min anbefaling herfra. Hehe lyder som trustpilot. Jeg giver det 5 stjerner ! 

Anmeld Citér

9. december 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi forsøgte os også med dem og havde ikke de store forhåbninger, men vi fik også en helt anden baby efter dem

Anmeld Citér

9. december 2018

HBV

Hvordan gør man..sådan rent praktisk?  

Anmeld Citér

5. januar 2019

Ano18

HBV skriver:

Hvordan gør man..sådan rent praktisk?  

Du putter lidt vaseline for enden og fører det forsigtigt ind i endetarmen, som hvis du tog temperaturen - og så evt før den lidt ud og ind og hold en lille pause imellem.

jeg bruger dem igen nu her til vores nye søn, det gør så godt for ham. Desværre får han hurtigt nyt luft ved amning, fordi han er så dårlig til at bøvse og selv komme af med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.