Hvor blev mit hår af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2018

Baby2017

Godaften!

3 måneder efter jeg fødte min datter fældede jeg som en sindssyg som næsten alle andre også gør. Jeg fik høje tindinger og håret blev tyndt. Nu er det snar 2 år siden og tindingerne er groet ud igen men mit hår er sinpelthen så tyndt stadig. Jeg har altid haft fint hår, men også altid haft rigeligt af det så det så fyldigt ud, men nu er den fylde væk. Jeg har ikke etager og alligevel er mine spidser så tynde at så på og selv helt friskklippet ser det slidt ud. Jeg skal derudover hver gang jeg er ved frisør have klippet 2-3 cm. Af hvilket unulighøre det at få langt hår da det ikke blivet længere fordi det hurtigt bliver slidt rigtig meget. Engang brugte jeg billige produkter og tilførte varme hver dag uden det som sådan tog vildt skade. Som det er nu bruger jeg nogle gode plejeprodukter og glatter/føntørre sjældent mere en 1 gang om ugen. Jeg tager ekstra b og c vitaminer da frisøren har forslået det, men intet er forandret. Mon det sidder nogen derude med et godt råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2018

NosaNosa

Mit bedste råd er IKKE at sætte håret op. Jeg er blevet klippet skulder kort så jeg kan ikke sætte i knold længere. Og mit hår er meget sundere nu - måske også for jeg tog beslutningen om at få klippet 20 cm af. 

Måske kan du prøve de der "vimgummibamser" til håret? Dem vil jeg selv gerne prøve. Dem forhandler min frisør  

Anmeld Citér

9. december 2018

Baby2017

NosaNosa skriver:

Mit bedste råd er IKKE at sætte håret op. Jeg er blevet klippet skulder kort så jeg kan ikke sætte i knold længere. Og mit hår er meget sundere nu - måske også for jeg tog beslutningen om at få klippet 20 cm af. 

Måske kan du prøve de der "vimgummibamser" til håret? Dem vil jeg selv gerne prøve. Dem forhandler min frisør  

Synes bare de er ret pebrede og har ikke råd til det helt store for tiden.

jeg er lige blevet klippet hvor der røg 5-6 cm. Håber det kan hjælpe. Ville gerne følge rådet med ikke at sætte håret op men desværre kræver min arbejdsplads det. Jeg har så fået afvide af frisøren at om natten er det bedst at sætte op og allerhelst flette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.