Nogen der kender til smart car?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2018

Anonym trådstarter

jeg er startet nyt job hvor jeg får en smart car som arbejdsbil. Jeg har tilladelse til at afleverer og hente min søn til/fra institution og skal derfor have autostol i (har jeg også tilladelse til). Men er der iso fix i sådan nogle? 

Ved godt jeg kan tjekke når jeg får den. Men nu vil jeg lige høre om nogen har erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2018

Anonym

Den findes både i en to og en fire personers, og uden jeg ved super meget om dem, så kan jeg forestille mig at det måske gør en forskel hvilken en du får til rådighed og måske også hvilken udstyrs model det er.

ikke meget hjælp, men måske du lettere kan søge videre hvis du kender den konkrete model.

Anmeld Citér

6. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den findes både i en to og en fire personers, og uden jeg ved super meget om dem, så kan jeg forestille mig at det måske gør en forskel hvilken en du får til rådighed og måske også hvilken udstyrs model det er.

ikke meget hjælp, men måske du lettere kan søge videre hvis du kender den konkrete model.

Ah okay. Vidste ikke der var forskellige på den måde. Må bare vente til jeg får den udleveret på onsdag. Sønnen er ikke hjemme først fredag i næste uge alligevel så skal nok nå det. 

Men tak alligevel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.