baby stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.336 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

sarahb

vi rejser snart og skal have en in the pocket baby stol med, men fandt en hjemmeside hvor det var en kvinde der selv syede dem,i alt muligt stof og nu kan jeg ikk finde det
Nogle der kan hjælpe.. det var en dansk side hvor man kunne bestille i valgfrit stof og farve????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

vi rejser snart og skal have en in the pocket baby stol med, men fandt en hjemmeside hvor det var en kvinde der selv syede dem,i alt muligt stof og nu kan jeg ikk finde det
Nogle der kan hjælpe.. det var en dansk side hvor man kunne bestille i valgfrit stof og farve????

Måske her ??

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14180245&track=10&title=In-the-pocket-baby-babystol---rosa

ellers prøv at google. Der kommer der mange op.

God ferie.

-Trine

Anmeld

18. oktober 2009

sarahb

ja den køber jeg hvis jeg ikk finder den anden igen. det r samme princip men hjemmesyet..
jeg kan slet ik finde den igen. så provokerende

Anmeld

18. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ja den køber jeg hvis jeg ikk finder den anden igen. det r samme princip men hjemmesyet..
jeg kan slet ik finde den igen. så provokerende

det der kender jeg godt... derfor bliver ALT gemt som bogmærke/favorite nu

Anmeld

18. oktober 2009

mama09

sarahb skriver:

hvor rejser i nu hen? i har da næsten lige været i dubai???

Anmeld

19. oktober 2009

Bondepigen

Nu ved jeg jo ikke hvordan det fungerer ved TS med forsendelse osv... Men vi har lige købt en hos babadut.dk til 250 kr og 50 kr i forsendelse, men jeg købte så osse flere ting på én gang.
Jeg synes den stol er genial. Så nem at have med overalt...

Anmeld

19. oktober 2009

sarahb

Trinehw skriver:

hvor rejser i nu hen? i har da næsten lige været i dubai???

ja men kan ikk være i dk mere, der skal lige ske lidt..
Vi tager bare en tur til prag og mega shopper
juhuuuuu vi rejser på min fødselsdag

Anmeld

19. oktober 2009

sarahb

bondepigen skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvordan det fungerer ved TS med forsendelse osv... Men vi har lige købt en hos babadut.dk til 250 kr og 50 kr i forsendelse, men jeg købte så osse flere ting på én gang.
Jeg synes den stol er genial. Så nem at have med overalt...

det er sådan en så bare en der lavede dem selv og de var super fede men nu kan jeg selvfølgelig ikk finde den
den er nemlig smart

Anmeld

19. oktober 2009

TbCp

Er det den her?

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=12617957&forum=308&road=&search=;i=1;f=308%29;t=$stol$;&sort=ID%20DESC&status=15

Det var lige hvad jeg kunne finde

Anmeld

19. oktober 2009

sarahb

TbCp skriver:

Er det den her?

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=12617957&forum=308&road=&search=;i=1;f=308%29;t=$stol$;&sort=ID%20DESC&status=15

Det var lige hvad jeg kunne finde

nej ikke den, men har dog lige købt den alligevel da jeg ikk kn finde den side med hende der selv laver dem... total irriternde...

kunne báre huske je fandt siden under en debat måske på sol eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.