Søvnorgasmer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2018

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, så handler det om søvnorgasmer. 

Noget som jeg har fået rimelig tit her på det eneste, og de er virkelig intense, så jeg faktisk vågner midt i det. 

Er der andre som oplever det? 

Jeg har før oplevet det sådan måske, 2 gange årligt, hvor jeg vågner efter :-), men de sidste 3 mdr har jeg fået dem ugentligt  

det irreterer mig ikke, det er jeg en dejlig følelse, men jeg må da virkelig drømme nogle sexede drømme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Noget som jeg har fået rimelig tit her på det eneste, og de er virkelig intense, så jeg faktisk vågner midt i det. 

Jeg har før oplevet det sådan måske, 2 gange årligt, hvor jeg vågner efter :-), men de sidste 3 mdr har jeg fået dem ugentligt  

det irreterer mig ikke, det er jeg en dejlig følelse, men jeg må da virkelig drømme nogle sexede drømme 

Ja, jeg gør.. men det er for det meste i perioder hvor det er lidt sløjdt med sexlivet. Jeg fødte for 3 mdr siden og vi har ikke haft særlig meget sex siden da, så nu er de begyndt at dukke op og faktisk så kraftigt at jeg får “ondt” i underlivet af dem. XD 

Anmeld Citér

4. december 2018

Anonym

Det er længe siden jeg sidst har oplevet det men oplever det i perioder. Mest i perioder hvor jeg savner en tidligere kæreste og så drømmer om ham om natten 

Anmeld Citér

4. december 2018

ChesireKitty

Det var et stort "problem" () for mig i begge mine graviditeter, men kun i andet trimester.

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym

Lyder da virkelig som et skidt problem og jeg er slet ikke misundelig....

*ironi kan forekomme* 

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, jeg gør.. men det er for det meste i perioder hvor det er lidt sløjdt med sexlivet. Jeg fødte for 3 mdr siden og vi har ikke haft særlig meget sex siden da, så nu er de begyndt at dukke op og faktisk så kraftigt at jeg får “ondt” i underlivet af dem. XD 

Jeg får heldigvis ikke ondt , men vidste slet ikke man kunne få dem så kraftige og intense som jeg har fået på det seneste, igen i nat omkring kl 4 vågnede jeg midt i den, og min kæreste vågnede endda grundet jeg åbenbart havde stønnet rimelig højt   

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lyder da virkelig som et skidt problem og jeg er slet ikke misundelig....

*ironi kan forekomme* 

Haha et problem er det slet ikke  men at det forekommer så tit, undrede mig en del  

men det er nu det er nu ret vildt at man kan få det, udelukkende med tankens kraft 

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Haha et problem er det slet ikke  men at det forekommer så tit, undrede mig en del  

men det er nu det er nu ret vildt at man kan få det, udelukkende med tankens kraft 

Tankens kraft og tankens kraft... Høhø.. Har du prøvet at snuse til dine fingre? 

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tankens kraft og tankens kraft... Høhø.. Har du prøvet at snuse til dine fingre? 

Elller rettere kroppen og tankens kraft :-) 

det er jo pga om natten holder vores krop os varme og derfor pumper det lidt ekstra blod ud hvor det så gøre man bliver opsvulmet dernede og hjernen tager det som om man er ophidset :-) og deraf kan det komme udelukkende fra tanker :-) lige så vel som mænd kn få udløsning om natten uden at rører :-) 

ja det er ikke mine fingre der er på spil ;-)

Anmeld Citér

5. december 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg får dem også. Så sent som i går tog jeg en lur på sofaen efter arbejde inden sønnen skulle hentes fra børnehaven. 

Der vågnede jeg hvor “safterne” løb ned af benene op mig som en scene fra nymphormaniac. Havde slet ikke lyst til at vågne igen. Heldigvis gav manden en ordentlig tur da han kom hjem og sønnen sov så der blev afløb for det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.