Uhh glæder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Vingummien

Mig vildt til jul altså elsker den dejlige stemning der bliver rundt omkring, syntes så bare nogen gange de starter for tidlig i butikkerne så man risikere at køre træt i det til sidst. Men juleaften med julemusik i baggrunden og juletræ der er fyldt med gaver neden under ihhh, bliver så hyggeligt.

Mit lille dilemma nu er så at vi jo desværre ikke har så mange penge, så ved ikke helt med gaver, overvejer at begynde at købe nogle små ting eller lave noget selv men.... tror sgu ikke jeg kan lade dem ligge hvis det er til Emil eller kæresten fordi jeg vil være for spændt på hvad de vil sigge til det ja glæder mig mere til at se emils ansig osv end at få mine egen gave hehe.
Kan huske min mor engang sagde til mig da jeg var mindre at når jeg selv fik børn så vil jeg slet ikke gå så meget op i gaverne og nu ved jeg hvad hun mente

Hvor mange af jer er begyndt at købe gaver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Sees

suanne85 skriver:

Mig vildt til jul altså elsker den dejlige stemning der bliver rundt omkring, syntes så bare nogen gange de starter for tidlig i butikkerne så man risikere at køre træt i det til sidst. Men juleaften med julemusik i baggrunden og juletræ der er fyldt med gaver neden under ihhh, bliver så hyggeligt.

Mit lille dilemma nu er så at vi jo desværre ikke har så mange penge, så ved ikke helt med gaver, overvejer at begynde at købe nogle små ting eller lave noget selv men.... tror sgu ikke jeg kan lade dem ligge hvis det er til Emil eller kæresten fordi jeg vil være for spændt på hvad de vil sigge til det ja glæder mig mere til at se emils ansig osv end at få mine egen gave hehe.
Kan huske min mor engang sagde til mig da jeg var mindre at når jeg selv fik børn så vil jeg slet ikke gå så meget op i gaverne og nu ved jeg hvad hun mente

Hvor mange af jer er begyndt at købe gaver?

Jeg har et par julegaver til at ligge i skabet, som har været der i øh .. Siden juli
Jeg køber sjældent noget folk ønsker sig, men noget jeg ved de kan bruge, men som de aldrig har tænkt over som julegaveidé.

Anmeld

18. oktober 2009

cdinesen

Jeg er i fuld gang med gaverne, jeg har hvert år et mål om at d. 1 december skal alle gaver være købt! Jeg bruger også en hel del tid på at købe dem, for jeg gider ikke bare vælge en gave fra en ønskeseddel, jeg bruger mange kræfter på at finde den helt rigtige gave. På den her måde har jeg så heeele december måned til at råhygge med familie og venner, jeg er meget kreavtiv, så bruger meget tid på at lave julepynt, julekort, til og fra kort, og pynt til gaveindpakningen. Jeg er helt tosset med julen hehe, synes faktisk ikke glæden ved denne tid har ændret sig siden jeg var barn, og håber jeg heller aldrig den vil!

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

NoOne skriver:

Jeg har et par julegaver til at ligge i skabet, som har været der i øh .. Siden juli
Jeg køber sjældent noget folk ønsker sig, men noget jeg ved de kan bruge, men som de aldrig har tænkt over som julegaveidé.

Ej hvor sjovt gør jeg også. siger altid til familien at jeg ikke behøver en ønskeseddel fordi jeg vil overraske og rammer plet hver gang. Og så også fordi det de skriver på sedlen ved de også nøjagtig hvad koster og det er vildt træls når man ikke har råd til et vilde. Ved godt det ikke er prisen det kommer an på, men man tænker over det alligevel.

Anmeld

18. oktober 2009

Ansemusen

Vi overvejer at sige til folk, at vi giver symbolske julegaver i år. For vi har for mange udgifter oven i mht. kommende baby! Men tror nu egentlig ikke vi behøver sige noget, folk ved det jo godt! Og bedste forældrene bliver altid glad uanset hvad vi finder på og vil egentlig aldrig have at vi bruger mange penge på dem!

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

Ansemusen skriver:

Vi overvejer at sige til folk, at vi giver symbolske julegaver i år. For vi har for mange udgifter oven i mht. kommende baby! Men tror nu egentlig ikke vi behøver sige noget, folk ved det jo godt! Og bedste forældrene bliver altid glad uanset hvad vi finder på og vil egentlig aldrig have at vi bruger mange penge på dem!

Hvad vil dit eksempel være på en symbolsk gave? Havde godt nok tænkt på fod aftryk af den bette osv men syntes det er for originalt

Anmeld

18. oktober 2009

cdinesen

Hvad vil dit eksempel være på en symbolsk gave? Havde godt nok tænkt på fod aftryk af den bette osv men syntes det er for originalt

En af de bedste gaver jeg fik sidste år, var et supersødt billede i ramme af min nevø. Billigt at lave, og den er et sikkert hit, også flere år i træk. Bare en idé

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

cdinesen skriver:

En af de bedste gaver jeg fik sidste år, var et supersødt billede i ramme af min nevø. Billigt at lave, og den er et sikkert hit, også flere år i træk. Bare en idé

Ja det er så en ide. Men kan vel ikke give alle et billed af ham Men det tror jeg da mine forældre skal have

Anmeld

18. oktober 2009

Honningblomst

Her er det holdt nede på et niveau så ingen af os skal bruge for mange penge på at bytte gaver. Stod det til mig gav vi voksne ikke hinanden, men børnene synes jo det er hyggeligt.

Jeg skal kun købe en gave til mine to søstre og min farmor og drengene... Mine søstre giver ikke mig men kun drengene da de ikke har børn og jeg giver mine søstre. Jeg synes det er dejligt at det ikke er det helt store herhjemme...men drengene får mange gaver og det elsker de.

KNus Eva..

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

Her er det holdt nede på et niveau så ingen af os skal bruge for mange penge på at bytte gaver. Stod det til mig gav vi voksne ikke hinanden, men børnene synes jo det er hyggeligt.

Jeg skal kun købe en gave til mine to søstre og min farmor og drengene... Mine søstre giver ikke mig men kun drengene da de ikke har børn og jeg giver mine søstre. Jeg synes det er dejligt at det ikke er det helt store herhjemme...men drengene får mange gaver og det elsker de.

KNus Eva..

Her  er det også børnene der kommer først og har sagt til min familie at hvis det er småt med pengene til den tid så er gaverne til børnene det vigtigste da vi andre  jo godt kan undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.