Hvad ville få dig til at søge job hos os ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2018

Kay

Jeg har tidligere overvejet at blive dagplejer, men jeg har tidligere hørt om mange regler for hjemmets og havens indretning, og egne børns aflevering og afhentning, mad osv. Og da jeg ikke har kunne finde reglerne på kommunens hjemmeside gav jeg lidt op... Ved heller ikke med lønnen , da jeg er uddannet pædagog. 

Det er de ting der har gjort at jeg ikke har søgt job som dagplejer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2018

Babilooo

Hvad med at lægge stillingsbeskrivelsen op her og få kommentarer på den.

Læg videoen/ stillingsbeskrivelsen op på LinkedIn 

og jobindex.

Anmeld Citér

2. december 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Vi har fremragende dagplejere og underbemandee vuggestuer

Så er det ikke Herning kommune ...

Her er det lige modsat , og nok også derfor at dpmødre her og mange andre steder er en uddødende race.

Jeg er inde for remgøringsbranchen som heller ikke er et populært erhverv.

Så her søger vi bredt og forsøger at vise alle goderne ved jobbet som fx fri arbejdstid, frihed under ansvar , løn o egen tid som at vi ikke trækker i løn selv om man er hurtigere end den tid man er ansat til osv.

Så fokus på goderne så de overskygger ulemperne.

Men tænker i må helt ind i dybden  af jeres arbejdsplads og annoncen for at se hvor det evt er det går galt.

For slet ingen ansøgninger er da også mærkeligt?

Anmeld Citér

2. december 2018

Anonym

Kay skriver:

Jeg har tidligere overvejet at blive dagplejer, men jeg har tidligere hørt om mange regler for hjemmets og havens indretning, og egne børns aflevering og afhentning, mad osv. Og da jeg ikke har kunne finde reglerne på kommunens hjemmeside gav jeg lidt op... Ved heller ikke med lønnen , da jeg er uddannet pædagog. 

Det er de ting der har gjort at jeg ikke har søgt job som dagplejer 

Lønnen følger ikke med. Mener jeg fik 900 ekstra før skat, for at være uddannet pædagog. 

Jeg sagde mit job som dagplejer op relativt hurtigt, da det var enormt ensomt. Jeg var den eneste uddannede i mit område og savnede faglig sparring. 

Derudover var det enormt grænseoverskridende for mig, at åbne mit private hjem for andre. Jeg lærte at jeg virkelig har brug for at adskille privatliv og arbejdsliv. 

hatten af for dem som er dagplejere 

Anmeld Citér

2. december 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Vi har fremragende dagplejere og underbemandee vuggestuer

Så I har hverken nok dagplejere eller nok vuggestuepersonale? Så ville jeg satse på vuggestuerne. 

Anmeld Citér

2. december 2018

Ena

Anonym skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Det undersøger jeg lige:-)

Jeg kunne ikke forstille mig, at jeg ville finde jobopslag på facebook eller annonceret i en lokalavis, for jeg ville ikke søge efter job de steder. Godt nok er jeg ikke i samme branche, men det kan være, det alligevel kan have noget med det at gøre.  

Anmeld Citér

2. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tænker de fleste der leder efter job ligger på Jobnet/jobindex. 

Jeg er pædagog og jeg vil helst være et sted hvor jeg kan få faglig sparring salt mulighed for at lære af hvordan mine kollegaer håndterer forskellige situationer. Jeg har brug for at føle at jeg vokser fagligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.