Ingen mens og ingen positive tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

6800

Hej kloge tøser

I morgen er jeg gået en uge over tid, men har testet 3 gange i denne uge alle så negative, som de kan blive....min cyklus plejer at være rimelig stabil (30-32 dage). Plejer desuden at have smerter i underlivet 2-3 dage op til mens, havde lidt smerter for ca en uge siden, men har ikke mærket noget siden....hmmm ved ikke lige hvad der foregår?!

Knus fra en der ønsker hun bare er gravid, men ikke rigtig tror på det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

6800

Slet ingen??

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Hmm mystisk, men håber også at du er gravid  Kan du ikke få taget en blodprøve hos din læge??

Anmeld

18. oktober 2009

6800

dorthemus skriver:

Hmm mystisk, men håber også at du er gravid  Kan du ikke få taget en blodprøve hos din læge??

Jo har også tænkt på blodprøve, men er det ikke lidt tidligt og be om blodprøve, vil de ikke have man skal være gået længere over tid??

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

6800 skriver:

Jo har også tænkt på blodprøve, men er det ikke lidt tidligt og be om blodprøve, vil de ikke have man skal være gået længere over tid??

jo det vil de jo nok..men så må du væbne dig med tålmodighed og teste igen om et par dage...ved godt at det er nemmere sagt end gjort

på, at den er der denne gang!!

Knus

Dorthe

Anmeld

18. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

6800 skriver:

Hej kloge tøser

I morgen er jeg gået en uge over tid, men har testet 3 gange i denne uge alle så negative, som de kan blive....min cyklus plejer at være rimelig stabil (30-32 dage). Plejer desuden at have smerter i underlivet 2-3 dage op til mens, havde lidt smerter for ca en uge siden, men har ikke mærket noget siden....hmmm ved ikke lige hvad der foregår?!

Knus fra en der ønsker hun bare er gravid, men ikke rigtig tror på det....

Jeg plejer også at have en stabil mens, men denne måned gik jeg 24 dage over tid og havde negative test og var ved læge, men de sagde til mig at der var ikke andet og gøre end og vente på den for der var sikkert ikke nået og de ville ikke tage en blodprøve for det var normalt kun til dem der før havde aborteret.. Men jeg fik min mens pludselig igår.. jeg tror det var tankerne og forventningerne der fik min mens til og udeblive..

men hvem ved du kan jo være heldig, der er jo nogen der tester positiv efter længere tid..

for dig

Anmeld

18. oktober 2009

6800

Takker for de ....håber virkelig den er der, vi har kun prøvet 3 måneder, men kunne være dejligt hvis den var der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.