Har brug for hjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
11 svar
3 synes godt om
1. december 2018

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg er SÅ ked af det lige nu og frustreret over hvad der sker. 

D. 26 oktober fik jeg en svag lyserød streg på testen som desværre blev negativ de efterfølgende dage. SÅ igår fik jeg IGEN en svag lyserød streg på testen og tænkte at den første nok var en fejl og havde IGEN håb og glæde. Men idag er testen fuldstændig negativ!! 

Hvad sker der?? Er der noget galt med testene eller mig? Denne cyklus har desuden været meget mærkelig med ægløsning d. 12 oktober og igen d. 21 oktober. 

Håber virkelig der er nogen som vil svare og evt har oplevet eller kender til dette. 

Testen er fra igår eftermiddags

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du har ikke ægløsning 2 gange på en cyklus,så det du oplever,er formentlig en biokemisk abort,hvor en graviditet,er gået til grunde meget tidligt.

Anmeld Citér

1. december 2018

Ønskebaby2020

Mor_til_3_unger skriver:

Du har ikke ægløsning 2 gange på en cyklus,så det du oplever,er formentlig en biokemisk abort,hvor en graviditet,er gået til grunde meget tidligt.

Tak for dit svar 

Dog er jeg ret sikker på jeg har haft 2 ægløsninger.

Det er muligt! 

Men forstår bare ikke hvorfor jeg fik en positiv derefter negativ i næsten en hel uge og så svagt positiv igen 

Ønske scenariet er selvfølgelig at den bliver positiv igen imorgen

Anmeld Citér

1. december 2018

Rockertand

MVL skriver:

Tak for dit svar 

Dog er jeg ret sikker på jeg har haft 2 ægløsninger.

Det er muligt! 

Men forstår bare ikke hvorfor jeg fik en positiv derefter negativ i næsten en hel uge og så svagt positiv igen 

Ønske scenariet er selvfølgelig at den bliver positiv igen imorgen

Det er aldrig bevist, at man kan have 2.ægløsninger i en cyklus, og er snakker vi altså videnskabelige undersøgelser.

Hvorfor tror du, at du har haft 2 ægløsninger?

Anmeld Citér

1. december 2018

Ønskebaby2020

Rockertand skriver:

Det er aldrig bevist, at man kan have 2.ægløsninger i en cyklus, og er snakker vi altså videnskabelige undersøgelser.

Hvorfor tror du, at du har haft 2 ægløsninger?

Jeg har testet bragende positiv 2 gange. D. 12 oktober og d. 21 oktober.

Jeg har nu læst det omvendte, men det er også ligemeget det er ikke det jeg havde brug for hjælp til 

Mere erfaring eller lignende oplevelser med svagt positiv graviditetstest 2 gange på en cylus

Anmeld Citér

1. december 2018

Rockertand

MVL skriver:

Jeg har testet bragende positiv 2 gange. D. 12 oktober og d. 21 oktober.

Jeg har nu læst det omvendte, men det er også ligemeget det er ikke det jeg havde brug for hjælp til 

Mere erfaring eller lignende oplevelser med svagt positiv graviditetstest 2 gange på en cylus

Du kan sagtens teste positivt uden at have ægløsning, testen måler ikke ægløsning, den måler forhøjelse af LH-hormonet, så de 2 ting er ikke det samme.

Anmeld Citér

1. december 2018

Abracadabra

Hvornår havde du sidste menstruation?

Anmeld Citér

1. december 2018

Ønskebaby2020

Abracadabra skriver:

Hvornår havde du sidste menstruation?

D. 26 oktober

Anmeld Citér

1. december 2018

Ønskebaby2020

Hov kan da også se jeg har skrevet forkert i øverste tekst.

Jeg havde sidste menstruation d. 26 oktober

Ægløsning d. 12 november og igen d. 21 november

Svagt positiv graviditetstest d. 26 november og igen d. 30 november. Testen var negativ fra d. 27 - 30 november. Håber det gav mere mening

Anmeld Citér

1. december 2018

Abracadabra

Der er jo ikke rigtigt andet at gøre end at vente... Teste hver 2.-3. dag indtil en meget positiv test eller menstruation. 

Problemet med at teste både for ægløsning og graviditet så tit er, at man bliver frygtelig forvirret uden at kunne bruge det til noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.