StineW79 skriver:
Bare et hurtigt spørgsmål.
Hva ser I, i tv/netflix what ever, sammen med jeres børn, og hvor gamle er de??
Vi har 2 piger. En på 6 og en på 10. Vi ser Harry Potter, merlin, projekt runway, ru Poul drag race og lidt andre forskellige ting. Vh Stine
Mine børn er 8, 11 og 15 og det er vidt forskellige ting jeg ser sammen med dem.
Ham på 8 er vild med fredag aften for der ser vi disneyshow og hvem var det nu vi var eller hvad DR ellers har som underholdning - de andre to går ud af stuen
Derudover er han vild med nogle programmer på ultra og sportsprogrammer (helst fodbold). Han har set 1-4 af Harry Potter, vi har en aftale om at man først må se dem når man enten selv har læst den eller har fået den læst op.
Ham på 11 ser faktisk ikke særlig meget, men han er også til Harry Potter og har fået lov at se den første af ringenes herre, og har set fantastiske skabninger osv. Men han er ikke så meget til at se fjernsyn.
Min skønsak på 15 hun er ekspert til at finde de mest kiksede serier fra 80erne og nogle gange ser vi dem sammen, men må indrømme jeg ikke lige kan holde mig vågen. Tidligere ar hun vild med fx pirate of the Caribiens og vi så dem utallige gange.... Hun har også set alt med vampyrer, men har endnu ikke fået lov til hunger games... Men tænker vi skal i gang med alle de gamle som vi kan finde fx avatar, Rosemarys baby osv osv.
En gang imellem laver vi biograf og så er de alle tre med på en tegnefilm (også hende på 15) det kan være iceage eller andet i den dur og så er det totalt familiehygge. De er også vilde med alene hjemme, men de er desværre ikke gratis mere. Og her i december ser vi selvsagt julekalender sammen - den fra DR bliver det, for den fra TV2 er for sen for mine.
Anmeld
Citér