Hvad ser i, med jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare et hurtigt spørgsmål. 

Hva ser I, i tv/netflix what ever, sammen med jeres børn, og hvor gamle er de??

Vi har 2 piger. En på 6 og en på 10. Vi ser Harry Potter, merlin, projekt runway, ru Poul drag race og lidt andre forskellige ting. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2018

Sarahs-mor

StineW79 skriver:

Vi har 2 piger. En på 6 og en på 10. Vi ser Harry Potter, merlin, projekt runway, ru Poul drag race og lidt andre forskellige ting. Vh Stine 

Vi ser mest børne-tv og familiefilm, men også madprogrammer vores datter er 5 år  

og sådan noget som Harry Potter er for voldsomt for hende..

Anmeld Citér

29. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sarahs-mor skriver:

Vi ser mest børne-tv og familiefilm, men også madprogrammer vores datter er 5 år  

og sådan noget som Harry Potter er for voldsomt for hende..

Her er de faktisk også ret vilde med feks den store bagedyst, nak og æd og naturprogeammer. Syntes det er nogle sjove/skøre/spændende ting, de ka li.

Vi har læst nogle af Harry Potter bøgerne, for den store, men faktisk er det mest den mindste, som elsker dem. Hun syntes slet ik, de er uhyggelige. Vh Stine 

Anmeld Citér

29. november 2018

Ena

Mine børn på nogenlunde samme alder, er vilde med Klipfiskerne og Stormester på TV2. 

Anmeld Citér

29. november 2018

Loa

Vores datter på 2 har vi ikke set sååå meget sammen med, da den lille på 2 ikke nødvendigvis gider se det samme  

Men når den lille sover vil den store sammen med mig gerne se, Den store bagedyst og ellers brudekjole programmer eller kage/madprogrammer på TLC

Anmeld Citér

29. november 2018

Anonym

Vores er lige fyldt 3. 

Her ser vi: 

Dora 

motor Mille

Alfons åberg

gurli gris

lille prinsesse

madagaska

paddinton Bjørn

peddersen og findus

Heidi (Japansk animations film)

laban, det lille spørgelse

vi ser ret mange forskellige ting :-) 

Men mest Dora. Vores datter er meget hooked på at lære engelsk pt. Så hun svarer Dora på engelsk - det er ret sjovt :-) 

Jeg glæder mig til vi kan se lidt flere reelle film. Måske noget, som jeg også gider se rigtigt 

Anmeld Citér

29. november 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg forsøger altid at få dem med på en klassiker så vi ser løvernes konge, Mulan, skønheden og udyret, Toy story, Shrek og den slags. Vi ser ikke deciderede programserier med dem, men det gør vi heller ikke selv alene. Vi ser faktisk kun film. 

Anmeld Citér

29. november 2018

Anonym

StineW79 skriver:

Min søn er 3 år. Vi ser alt på ramasjang, løvernes konge, Madagascar, Robin hood og Junglebogen 

Anmeld Citér

29. november 2018

lineog4

StineW79 skriver:

Mine børn er 8, 11 og 15 og det er vidt forskellige ting jeg ser sammen med dem.

Ham på 8 er vild med fredag aften for der ser vi disneyshow og hvem var det nu vi var eller hvad DR ellers har som underholdning - de andre to går ud af stuen  Derudover er han vild med nogle programmer på ultra og sportsprogrammer (helst fodbold). Han har set 1-4 af Harry Potter, vi har en aftale om at man først må se dem når man enten selv har læst den eller har fået den læst op. 

Ham på 11 ser faktisk ikke særlig meget, men han er også til Harry Potter og har fået lov at se den første af ringenes herre, og har set fantastiske skabninger osv. Men han er ikke så meget til at se fjernsyn.

Min skønsak på 15 hun er ekspert til at finde de mest kiksede serier fra 80erne og nogle gange ser vi dem sammen, men må indrømme jeg ikke lige kan holde mig vågen. Tidligere ar hun vild med fx pirate of the Caribiens og vi så dem utallige gange.... Hun har også set alt med vampyrer, men har endnu ikke fået lov til hunger games... Men tænker vi skal i gang med alle de gamle som vi kan finde fx avatar, Rosemarys baby osv osv. 

En gang imellem laver vi biograf og så er de alle tre med på en tegnefilm (også hende på 15) det kan være iceage eller andet i den dur og så er det totalt familiehygge. De er også vilde med alene hjemme, men de er desværre ikke gratis mere. Og her i december ser vi selvsagt julekalender sammen - den fra DR bliver det, for den fra TV2 er for sen for mine.

Anmeld Citér

30. november 2018

B&J

Vores dreng på 8 elsker 

harry Potter 

olsenbanden

grusomme mig

hotel transylvania

zootropolis

Inderst inde 

arthur

Sherk 

coco

bagedysten 

lige nu en masse julekalender 

han elsker på Netflix 

en meget lang ferie ( han syntes anden verdenskrig er så spænde) 

Det er meget forskelligt her hjemme ellers kigger han selv på youtube omkring se spil han spiller osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.