Hvilken sut bruger dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2018

Anonym trådstarter

Min datter på 7 mdr. Vil ikke bruge sut. Nu har jeg købt bibs sutter, som jeg vil se om hun vil have. 

Hvad er din erfaring med bibs sutten? 

Hvilken sut bruger dit barn?

Jeg ammer stadig mit barn ved siden af grød hvis det har nogen betydning for sutte brug..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min ældste fik den avent der var i en af de der gratis babypakker og den tog han med det samme....

da lillebror så kom fik han den samme men den ville han overhovedet ikke have - han var også næsten 1. kg mindre en storebror så den duede slet ikke, havde også en mam fra en prøvepakke - den duede heller ikke.. så købte jeg bibs og det virkede efter lidt tilvænning..

Anmeld Citér

28. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når han ik bruger sut allerede, er der næsten ik nogen grund til at blive ved med at tilbyde sut.

Vores den første fik sut med det samme. Hun brugte den kun, når hun sku falde i søvn. Det var bare alm rund sut, der passede til hendes alder. Hun blev ammet, til hun var 15 mdrer, men ku også tage en flaske. 

Den mindste nægtede sut, blev hysterisk hver gang hun fik den tilbudt. Prøvede de forskellige vi ku finde, og da hun var 2-3 mdrer droppede vi det. Hun blev ammet til hun var 14 mdrer, og lære aldrig at tage en flaske. Vh Stine 

Anmeld Citér

5. december 2018

MorNana

Tænker også at sut måske bare ikke er noget for jeres barn. Oplever i problemer med at hun ikke vil have sut? 

Anmeld Citér

6. december 2018

Babilooo

Hvis det i en alder af 7 måneder ikke har været noget der var motiverende bliver det nok næppe.

jeg har haft en som kunne kunne sove med en sit og en som suttede på tommel. 

Anmeld Citér

6. december 2018

Soonmom

Jeg havde også introduceret den noget før.
Men en sut er en god ting især når de starter i vuggestue

Min den ene bruger en noget lignende en bibs sut
Den anden bruger mama/eska

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.