Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Berg skriver:

Blev lidt nysgerrig mht hvor lang tid jeres fødsler har taget. Både første, anden, tredje osv. Fra første ve til barnet var født.

Synes jeg hører så mange skrækhistorier men kan det nu også passe?

For at starte så tog min 1. fødsel 2 timer og 8 minutter og den 2. fødsel varede sølle 15 minutter. 

Gælder det hvis man er blevet sat igang?

Men jeg fik den første pille kl. 10.00 kl. 1330 havde jeg veer med 1½ min mellem af ca. 1 min varighed. kl. 1627. kom Malucca til verden ved  GULT akut kejsersnit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

memuffin

min første blev født på 4 timer og 15 minutter

og nummer 2 var 3 ca 3 døgn undervejs

Anmeld

18. oktober 2009

LotteGabriella

ønskebarn74 skriver:

F... 43 timer.... Godt gået... Håber ikke det kommer til at stemme her når det bliver hvor tur engang..

LOL nej det kan jeg sgu godt forstå

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Vandet gik kl . 6.15 og den første ve til den anden , begyndte kl . 6.40 .. Og han kom til verden kl . 10.30 ..

Så er der li'e nogle der vil hjælpe mig med at regne ud , hvor lang tid det ha' ta'et for mig ?

Anmeld

19. oktober 2009

Tina2

1. gang: 11 timer og 11 min.

2. gang: Veer startede til midnat, men var meget i tvivl indtil kl. 4 (havde haft snydeveer i to uger) Da jeg nåede på fødegangen kl. 4 var jeg 7 cm åben:-)))) Havde slet ikke haft ondt og veer med 8 min mellemrum. Min søn er så født 1½ time efter kl. 5.33:-)

Anmeld

19. oktober 2009

Vingummien

Knap 4 dage da der endelig var en jm der tog sig sammen og fik sat mere gang i det hele

Anmeld

19. oktober 2009

Mie A

1. gang ca. 14 timer fra første ve

2. gang ca. 6½ time fra første ve

3. gang ca. 7½ time fra første ve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.