Pakning/flytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. november 2018

Bentemor

Hej

Hvis i er flyttet med børn, hvor længe før begyndte i at pakke ned?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Bentemor skriver:

Hej

Vi startede Ca 1 md før. 

Det sidste var børnenes ting som blev pakket dagen før vi flyttede. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vi skal overtage hus her 1/12 - vi begyndte for cirka 1 uge siden. Pt bor vi i en 2 værelseslejlighed - så der er ikke meget plads til at have ting og sager stående. I weekenden, dvs 1 uge før, pakkede vi det meste og lod kun det mest basale køkkengrej, legetøj og tøj tilbage. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Mortilah

2 mdr inden. Men har også meget andet at se til, så begyndte i meget meget god tid.

Anmeld Citér

28. november 2018

Lje

Hej

Vi begyndte at rydde op/rydde ud/til genbrug 3 måneder inden. Det var virkeligt et projekt men jeg er glad for, vi gjorde det. Så det kan anbefales at starte den del i god tid. Specielt både lofts- og kælderrum tog lang tid.

På dagen kom flyttefirmaet kl. 8, da vi drønede på arbejde/i vuggestuen. Så pakkede de alt og så mødtes vi kl. 17 på vores nye adresse. Bedste flytning nogensinde 

For os var det den bedste måde - specielt ifht. vores søn - at flytte på. Han blev hentet i vuggestuen af mormor og kom hjem 2 dage senere til færdigt værelse. Og han opdagede ikke, det gamle værelse blev pakket ned. Det ville jeg til hver en tid prioritere.

Vh.

Anmeld Citér

28. november 2018

A38

Vi flyttede i sidste måned med en baby på 5 måneder. Vi begyndte først at pakke weekenden inden. Det skyldes at vi boede i en 2 værelses lejlighed, som vi havde totalt ryddet op i lige inden babys ankomst. Så der var nærmest intet, der skulle sorteres eller smides ud, og vores kælderrum stod allerede pakket i flyttekasser. Babys ting blev først pakket om morgenen på dagen for flytning.

Anmeld Citér

28. november 2018

Bentemor

Vi begyndte at rydde op/rydde ud/til genbrug 3 måneder inden. Det var virkeligt et projekt men jeg er glad for, vi gjorde det. Så det kan anbefales at starte den del i god tid. Specielt både lofts- og kælderrum tog lang tid.

På dagen kom flyttefirmaet kl. 8, da vi drønede på arbejde/i vuggestuen. Så pakkede de alt og så mødtes vi kl. 17 på vores nye adresse. Bedste flytning nogensinde 

For os var det den bedste måde - specielt ifht. vores søn - at flytte på. Han blev hentet i vuggestuen af mormor og kom hjem 2 dage senere til færdigt værelse. Og han opdagede ikke, det gamle værelse blev pakket ned. Det ville jeg til hver en tid prioritere.

Vh.

Pakkede de alt? I havde ikke selv pakket ting i kasser inden de kom? Lyder som en rigtig god flytning. Men kostede det ikke meget mere end hvis de kom og kun skulle have flyttet pakkede ting? 

Anmeld Citér

28. november 2018

AlwaysAno

Vi fik børnene passet en weekend og klarede så både pakning og flytning der. ☺️

Anmeld Citér

28. november 2018

Abracadabra

Bentemor skriver:

Pakkede de alt? I havde ikke selv pakket ting i kasser inden de kom? Lyder som en rigtig god flytning. Men kostede det ikke meget mere end hvis de kom og kun skulle have flyttet pakkede ting? 

Vi gav vist 10.000 for nogenlunde det samme - altså at flyttefolk pakkede alt. Det var ALLE pengene værd!! De kom kl 10 og kl 16 var møblerne på plads i huset og fjernsynet hængt op på væggen. Virkelig en god oplevelse. 

Anmeld Citér

28. november 2018

Lje

Bentemor skriver:

Vi havde pakket et par kasser med personlige ejendele (undertøj, smykker mv.) og grupperet resten af tingene. Men resten fixede de. 

Jeg forhandlede fast pris med dem og gav 12.000 kr. for nedpakning + flytning fra 5. sal til hus 4,1 km. væk. Inkl. Indbæring. Om det er dyrere? Sikkert. Og måske kan vores løsning gøres billigere men for mig var det vigtigt med et ordentligt firma herunder styr på forsikring og overenskomst. 

I og med det blev båret ind, rundt og fordelt i huset, var udpakningen også meget lettere. 

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.