Jeg ved godt jeg bare skal vente på mens men bliver nød til at høre jer? Jeg har siden ÆL haft meget ømme bryster og måtte de først par dage sove med sports BH. Dog er det ikke så slemt nu, som det har været. Nu er de bare ømme og med spændinger on and off.
Jeg er 38 år, har 2 store børn på 10-12 år og har tage p-piller de sidste 10 år så derfor var kroppen også meget påvirket da jeg stoppede. Men da jeg fik mens 2. gang efter stop, kom der lige som ro i kroppen og den var sig selv igen.
Jeg fik en positiv ÆL test 8 dage efter mens 1. dag, meget overrasket. Men testede da jeg kunne mærke symptomer og have mere udflåd. Nu sidder jeg her og afvente mens om et par dage. I dag er der mange småkramper i maven, murren og de samme brystspændinger som de sidste 14 dage. Jeg skal ud fra 1. mens dag den 1/11, være i 3+5 i dag og ved også det er tidligt at teste...
Jeg tog i morges en negativ test. Men har stadig på fornemmelsen det ikke er helt korrekt og at der er noget derinde.
Noget jeg undre mig over og også er mit spørgsmål, er så om i også mærker forandringer inden i jeres bryst? Jeg har små bryster og de er måske vokset en meget lille smule, vil nok sige de er blevet mere runde eller fået mere fylde end de plejer. Men når jeg mærker på brystet, kan jeg mærke store "knuder/kirtler" indvendig. Mælkekirtler som er hævet op eller brystvæv som er blevet helt fast eller hvordan de nu skal forklares?
Så nu er jeg lidt nysgerrig på om andre også oplever dette inden i testede positiv?
Ved godt jeg skal være tålmodig og må afvente mens og vente med at teste osv. mennnn :-)
Kh JBJ
Anmeld
Citér