Arghhh.. Er SÅ træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2018

Anonym trådstarter

Måned efter måned uden en positiv graviditetstest 

Spændingen efter ægløsning som bliver afløst af opgivende og triste tanker. Når det gang på gang bare ikke lykkedes.

Pludselig har man ømme bryster i forbindelse med ægløsning som jo kan gøre én helt rundt på gulvet og tro "NU er den der" 

Jeg er nu igang med anden måned med ømme bryster i forbindelse med ægløsning. Idag er de ikke ømme mere og så ved man ligesom godt hvor det bærer hen.

Er bare SÅ træt af det hele lige nu!! ÆV! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2018

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Spændingen efter ægløsning som bliver afløst af opgivende og triste tanker. Når det gang på gang bare ikke lykkedes.

Pludselig har man ømme bryster i forbindelse med ægløsning som jo kan gøre én helt rundt på gulvet og tro "NU er den der" 

Jeg er nu igang med anden måned med ømme bryster i forbindelse med ægløsning. Idag er de ikke ømme mere og så ved man ligesom godt hvor det bærer hen.

Ik opgiv helt endnu. Jeg får også ømme bryster ved ægløsning der forsvinder igen. Når jeg har været gravid er de ømme bryster først kommet igen efter uge 8 

Anmeld Citér

26. november 2018

Mille123

Husk at alle de samme symptomer ved graviditet som regel også kommer ved menstruation og omvendt. Naturen er ond hvad det angår. - jeg har ikke haft specielt ømme bryster ved mine graviditer (da graviditeterne endelig kom efter fertilitetsbehandling). Held og lykke

Anmeld Citér

26. november 2018

biniek

Som jeg kan genkende alt du siger 

Det er som om man lever en månede ad gangen istedet for en dag ad gangen.

Man har 14 glade dage og 14 mindre glade dage.

Hårdt men der lykkes forhåbentlig en dag 

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået 4 børn og har aldrig nogensinde haft ømme bryster, så det behøver du ikke lægge alt for meget i.

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym trådstarter

Tusind tak hvor er i bare søde ��

Det er så rart man ikke er alene 

Efterfølgende tog jeg en graviditetstest 

Synes jeg kan ane en svag streg men ser om den er tydligere imorgen. Tør slet ikke tro på noget endnu.

Har også voldsomt spændinger i underlivet som føles lidt som menstruationssmerter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. november 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Tusind tak hvor er i bare søde ��

Det er så rart man ikke er alene 

Efterfølgende tog jeg en graviditetstest 

Synes jeg kan ane en svag streg men ser om den er tydligere imorgen. Tør slet ikke tro på noget endnu.

Har også voldsomt spændinger i underlivet som føles lidt som menstruationssmerter

Du er gravid 

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Du er gravid 

Tror du virkelig  Uha tør slet ikke tro på det endnu 

Anmeld Citér

27. november 2018

Mille123

Og husk mens smerter er normalt når man er gravid - det er livmoderen der vokser. Stort tillykke. Du er bestemt gravid

Anmeld Citér

27. november 2018

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Det skal nok komme  hilsen en der brugte 16 måneder før det lykkedes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.