Pinligt spørgsmål - anal sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.153 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2018

Anonym trådstarter

Hvordan sørger i for at være helt rene inden analsex? 

Har to gange oplevet nu (trods vask inden) at der er noget afføring på mandens penis efter analsex. 

Selvom han tager det helt cool og bare vasker sig. Så synes jeg jo selv det er voldsomt pinligt og der afskrækker mig mere og mere fra at fortsætte det selvom jeg jo rent faktisk elsker analsex og får de mest intense orgasmer af det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2018

Anonym

Jeg gør ikke andet end at sørge for at have været på toilettet og vasket  udvendigg inden sex. Men sommetider er det jo spontant og så er det som det er. Min kæreste er fuldstændig cool omkring det og har aldrig nævnt det med et ord. 

Jeg ved man kan få sådsn nogen rektal skyllere til at sætte på bruserslangen, hvis du har det dårligt med det  

Anmeld Citér

24. november 2018

Babilooo

jeg ville bruge kondom til analsex - så slipper man for at der kommer afføring på penis.

Anmeld Citér

24. november 2018

Anonym

Jeg “skyller” altid ud. Og ja, så er det planlagt, men min blufærdighed vil slet ikke kunne bære hvis der kom noget på hans p..

Jeg har sådan en til at skrue på slangen i stedet for brusehovedet og så vand op, stille og roligt, og så kommer det helt automatisk at det skal ud igen. 

Men jeg kan godt “overraske” min mand med at have det gjort, hvis jeg lige har haft en eftermiddag alene. Og ellers har det også været lidt frækt at han vidste jeg gjorde mig klar, mens han fx puttede børnene. 

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym

Sørg altid for tarmen er tømt inden sex (jeg går aktid på toilet inden og prøver at presse for en sikkerhedsskyld, så jeg er sikker på tarmen er tømt... sorry for deltaljerne)

Og derudover er det vigtigt, at du er mega våd og tændt... og så slap godt af når du får den op de første to tre gange så kroppen lige vænner sig til "udvidelsen" og så må du ikke stramme sammen under sex, du skal slappe af imens... (for ellers kan du også risikere lidt afføring) Og så stimulerer jeg mig altid i starten han stikker den op, så slapper jeg af og så er det mega fejligt.

Jeg siger jo altid til min mand inden vi skal "igang" med sex generelt, at jeg lige skal ud og tisse og så sørger jeg for at tisse, "presse" for at være sikker på der ikke er noget i tarmen og så vasker jeg mig altid lige med lidt intim sæbe og så er jeg klar... og så godt langt forspil hvis det er anal...

Anmeld Citér

26. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sørg altid for tarmen er tømt inden sex (jeg går aktid på toilet inden og prøver at presse for en sikkerhedsskyld, så jeg er sikker på tarmen er tømt... sorry for deltaljerne)

Og derudover er det vigtigt, at du er mega våd og tændt... og så slap godt af når du får den op de første to tre gange så kroppen lige vænner sig til "udvidelsen" og så må du ikke stramme sammen under sex, du skal slappe af imens... (for ellers kan du også risikere lidt afføring) Og så stimulerer jeg mig altid i starten han stikker den op, så slapper jeg af og så er det mega fejligt.

Jeg siger jo altid til min mand inden vi skal "igang" med sex generelt, at jeg lige skal ud og tisse og så sørger jeg for at tisse, "presse" for at være sikker på der ikke er noget i tarmen og så vasker jeg mig altid lige med lidt intim sæbe og så er jeg klar... og så godt langt forspil hvis det er anal...

jeg Kan ikke “tømme” på kommando på den måde. Presser jeg får jeg hæmorider. Noget jeg har været meget plaget af siden fødsel. 

Er altid sjask våd. Han skal bare kigge på mig så er der gang i systemet så det er ikke noget problem. 

Jeg fører den altid selv op. Netop for at være mest afslappet og i mit eget tempo. 

Vores sex er bare aldrig planlagt. Det sker bare. 

Synes bare det er voldsomt pinligt selvom han ikk siger noget til det 

Anmeld Citér

26. november 2018

Babilooo

Så ville jeg have uplanlagt almindelig sex og kun anal sex når diner forberedt - har vasket dig. 

Man kan men en finger med intim rensecreme på få renset det meste væk. Det er ikke nok kun at tørre/ vaske udenpå.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.