Kæresten mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. november 2018

Babyyyyy93

Hej alle! 

Jeg er i dag 25+6 og har mærket liv et godt stykke tid nu men jeg er nysgerrig på hvornår jeres kæreste kunne mærke det? 

Han har haft hånden på mens den lille sparkede men ikke kunne mærke det... Og ønsker selvfølgelig bare så meget at han snart kan! Min moderkage er foranliggende så derfor mærkede jeg også først sent liv og kan slet ikke mærke eller se liv ude på maven endnu men håber snart det sker. 

Hvad er jeres erfaringer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2018

Camillos

Babyyyyy93 skriver:

Hej alle! 

Jeg er i dag 25+6 og har mærket liv et godt stykke tid nu men jeg er nysgerrig på hvornår jeres kæreste kunne mærke det? 

Han har haft hånden på mens den lille sparkede men ikke kunne mærke det... Og ønsker selvfølgelig bare så meget at han snart kan! Min moderkage er foranliggende så derfor mærkede jeg også først sent liv og kan slet ikke mærke eller se liv ude på maven endnu men håber snart det sker. 

Hvad er jeres erfaringer ?

Mine 2 graviditeter begge med foran liggende moderkage omkring uge 30 - 32

Anmeld Citér

23. november 2018

Janet1989

Jeg har kunne mærke siden uge 22, men min kæreste har ikke rigtigt vist interesse for at mærke på maven , der har ellers været vildt meget aktivitet ��

Anmeld Citér

23. november 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Omkring uge 20 med den første, og omkring uge 16-17 denne gang, har min mand mærket spark. Begge med moderkagen ud mod maven.

Anmeld Citér

23. november 2018

Babyyyyy93

Hold da op det godt nok forskelligt! 

Blev bare lidt bekymret, kunne jo godt være der var noget galt .. men håber på det kommer snart 

Anmeld Citér

23. november 2018

Birthdaybaby

Mener omkring uge 19-20 begge gange. Og begge gange med moderkagen ud mod maveskindet. 

Anmeld Citér

23. november 2018

Babyyyyy93

Birthdaybaby skriver:

Mener omkring uge 19-20 begge gange. Og begge gange med moderkagen ud mod maveskindet. 

Er det, det samme som foranliggende moderkage? 

For så kan jeg da godt få lidt ondt i maven over at det ikke er sket med mig endnu..

Anmeld Citér

24. november 2018

Jixy

Profilbillede for Jixy

Så længe du selv kan mærke liv ind i maven, så er det det vigtigste. Intet at få ondt i maven over 

Det skal nok komme at han også kan mærke liv.

Anmeld Citér

24. november 2018

A38

Jeg var omkring 28 uger henne, før min kæreste kunne mærke spark igennem maven - og jeg havde endda bagvedliggende moderkage. Det kommer også an på hvordan baby ligger. Min datter lå med ryggen ud ad, så der var ikke decideret spark ud mod maveskindet. Så du skal ikke være bekymret, så længe du selv mærker liv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.