Positiv graviditet test efter iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2018

Bettesi

Hej, jeg har været igennem en iui med donor sæd den 21/11..Jeg har ingen medicin fået udover en enkel æggeløsnings sprøjte som jeg tog den 18-19 nov..

Jeg har taget denne graviditetstest i dag, testen er inde for tiden, der kom 2 streger frem allerede under 1 min efter jeg dyppede den i tisset

Tror i måske at jeg er gravid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2018

Anonym

Den ægmodnene sprøjte kan desværre give falsk positiv i 10-14 dage efter du har taget den. 

Anmeld Citér

23. november 2018

Bettesi

Det må i undskylde det vidste jeg ikke det er jo selvfølgelig også alt for tidlig at teste I KNOW ��

Hvad hvis den bliver tydligere i morgen? Er det så stadig æl sprøjten der er i kroppen?

Anmeld Citér

23. november 2018

Anonym

Nogen123 skriver:

Det må i undskylde det vidste jeg ikke det er jo selvfølgelig også alt for tidlig at teste I KNOW ��

Hvad hvis den bliver tydligere i morgen? Er det så stadig æl sprøjten der er i kroppen?

Ja, eftersom en ægløsningsdprøjte først er 100 ude af kroppen efter 14 dage, så vil alle positive teste være ugyldige. Du kan teste igen den 5 december. 

Tålmodighed er desværre vejen frem 

Anmeld Citér

23. november 2018

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg kan godt forstå du er utålmodig, men det vil nok være en fordel at læse lidt om befrugtning og graviditet, når nu du er i behandling.

Hvis du er insemineret for to dage siden, er du, hvis der er sket en befrugtning, i gang med den tidlige celledeling. Graviditetsteste måler Hcg, som dannes ca en uge efter befrugtning, og er nået op på målbar mængde ca to uger efter befrugtning.

Det giver derfor slet ikke mening at bruge penge på graviditetstest nu. Den er positiv pga ægløsningstest og kan ikke vise en graviditet endnu.

Held og lykke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.