hjælp mangler inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

malou

Jeg tager mig selv i at købe det samme pålæg osv til Victor gang på gang.. og kan godt mærke han selv er ved at blive træt af leverpostej og det samme hele tiden... prøver da at skifte så meget som min lille fantasi nogle gange rækker til Hvad giver I jeres unger sådan i løbet af en dag??

Skal lige siges at Victor er kommet i den alder hvor alt bliver spyttet ud.... suk...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

TbCp

malou skriver:

Jeg tager mig selv i at købe det samme pålæg osv til Victor gang på gang.. og kan godt mærke han selv er ved at blive træt af leverpostej og det samme hele tiden... prøver da at skifte så meget som min lille fantasi nogle gange rækker til Hvad giver I jeres unger sådan i løbet af en dag??

Skal lige siges at Victor er kommet i den alder hvor alt bliver spyttet ud.... suk...

knus malou

Liva vil kun spise leverpostej og markel
Prøver med alt mulig andet pålæg men den lille bestemte dame piller det af og spiser så rugbrøddet uden pålæg
Så ingen gode ideer herfra

Anmeld

18. oktober 2009

LotteGabriella

malou skriver:

knus malou

Sildepostej, kødpølse, makrel, torskerogn, tun, kylllingepålæg med krydderurter, smørebart figenpålæg, jægerpølse, leverpostej, banan, hjemmelavet æggesalat, skinkeost osv.

Daniella spiser alt

Håber at det kunne inspirere dig lidt

Anmeld

18. oktober 2009

Cris

Du kan også prøve at købe forskellige slags brød. Jeg fand ud af, min søn ikke var så glad for rugbrød (og han stadig ikke er, han spiser lidt af den) men så køber jeg forskellige slags grov brød og den bliver spist lyn hurtigt!

Anmeld

18. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

det er blevet et hit hvis jeg stavblender tun med avocado

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.