Hej.. Jeg sidder hjemme alene med vores barn, og kom til at tænke på, at jeg synes det er lidt mærkeligt. Min mand dyrker en sport som fodbolddommer , og der er i dag en reception i klubben. De uddeler priser og der er mad. Man er velkommen til at tage familie med.
Det lyder altsammen hyggeligt..Men min mand har aldrig spurgt om jeg vil med ? Han render rundt fra det ene tol det andet sted. Og der er også jule banko snart.
jeg må indrømme, at jeg føler han gemmer mig væk
Han fortæller altid om alle de andre medlemmers gøren og laden og om deres familier. Deres børn og bla.bla.
Vi har været sammen i flere år, og ej før barn kom til verden, har han skænket det en tanke at invitere mig med. Jeg siger ikke, at han skal slæbe mig med alle steder, men at jeg blot er nysgerrig på, at møde de, som han tit omgås.
han fortæller så meget om de kvindelige dommere også- og det er fint stor respekt til dem. Men jeg kan ikke lade være med at føle mig glemt i alt det her. Hans sport fylder en del, så jeg er jo ansvarlig for vores barn- når han skal være væk. Måske burde jeg få mere hobby? Barnet er lige 1 år.
Hvordan kan jeg spørge ind til, hvorfor han ikke vil have mig med- uden at jeg kløjes i det
Anmeld
Citér