Hvem har et kunstigt juletræ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
16 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2018

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Sagen er den, at vi sidste år fik lavet en overetage på vores hus, og vores juletræ stod derfor i stuen ovenpå, hvor vi også opholdt os juleaften, men jeg savnede helt vildt at have et i stuen nedenunder, da vi ikke sidder ovenpå om aftenen og derfor slet ikke fik nydt træet  Min mand synes, jeg er tosset, at jeg nu vil have 2 juletræer, både pga. pris (vi giver ca. 350-400 for træet ovenpå), men også fordi han ikke har den samme kærlighed til juletræer, som jeg har  Jeg overvejer derfor at købe et kunstigt juletræ til underetagen, så vi ikke har udgifter til 2 træer hvert år, men så jeg alligevel får 2 træer  

Så derfor: Er der nogen af jer, der har et kunstigt juletræ, og hvor jeg må se et billede af det?

Og inden nogen skriver, at jeg skal respektere min mands mening, så kan jeg oplyse, at jeg står for al indretning og julepyntning, fordi han er bedøvende ligeglad med sådan noget, og jeg er sikker på, at han ikke bliver sur, hvis jeg tager sagen i egen hånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2018

Janet1989

Hej jeg har købt et fra tectake - jeg var dog skeptisk i starten på kvaliteten - men det her er super fint! 

180 høj og 700 grene  

Ved ikke om billedet er sat rigtigt ind ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. november 2018

Septemberbarn2018

Janet1989 skriver:

Hej jeg har købt et fra tectake - jeg var dog skeptisk i starten på kvaliteten - men det her er super fint! 

180 høj og 700 grene  

Ved ikke om billedet er sat rigtigt ind ��

Det ser faktisk rigtig fint ud  Jeg synes tit, det ser ud til på salgsbilleder, at der er meget langt fra gulvet og op til de nederste grene, men det kan man måske selv justere?

Anmeld Citér

21. november 2018

asphodel

Vi har også et kunstigt juletræ, som vi bruger de år, hvor vi ikke får gæster juleaften. Jeg kan ikke huske, hvor meget vi betalte for vores, men det var ikke "dyrt" og vi købte vores i Biltema. Da vi kom ind i butikken, hvor juletræerne var udstillet, sagde min mand, "Ja, de er jo kunstige alle sammen undtagen det her." Hvilket så også var kunstigt, så det var det vi købte. 

Ud fra min erfaring så findes der tre kategorier af kunstige juletræer:

1) Dem hvor alle grenene ser kunstige ud - de er billige.

2) Dem hvor alle grenene ser ægte ud - de er oftest MEGET DYRE.

3) Dem hvor de yderste led på grenene ser ægte ud og de inderste ser kunstige ud - de er et kompromis på kvalitet og pris, og det er den type vi købte.

Vores træ kan vist skilles ad i tre dele og pakkes sammen i en kasse. Grenene klapper man sammen, og man kan derfor også justere lidt i forhold til hvor langt de når ned til gulvet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. november 2018

Janet1989

Septemberbarn2018 skriver:

Det ser faktisk rigtig fint ud  Jeg synes tit, det ser ud til på salgsbilleder, at der er meget langt fra gulvet og op til de nederste grene, men det kan man måske selv justere?

Altså det her, kan man bøje grenene lidt nedad hvis man vil det er metalstænger med grene på . Der kan lægge en stor fed kat under det ��

Anmeld Citér

21. november 2018

Septemberbarn2018

asphodel skriver:

Vi har også et kunstigt juletræ, som vi bruger de år, hvor vi ikke får gæster juleaften. Jeg kan ikke huske, hvor meget vi betalte for vores, men det var ikke "dyrt" og vi købte vores i Biltema. Da vi kom ind i butikken, hvor juletræerne var udstillet, sagde min mand, "Ja, de er jo kunstige alle sammen undtagen det her." Hvilket så også var kunstigt, så det var det vi købte. 

Ud fra min erfaring så findes der tre kategorier af kunstige juletræer:

1) Dem hvor alle grenene ser kunstige ud - de er billige.

2) Dem hvor alle grenene ser ægte ud - de er oftest MEGET DYRE.

3) Dem hvor de yderste led på grenene ser ægte ud og de inderste ser kunstige ud - de er et kompromis på kvalitet og pris, og det er den type vi købte.

Vores træ kan vist skilles ad i tre dele og pakkes sammen i en kasse. Grenene klapper man sammen, og man kan derfor også justere lidt i forhold til hvor langt de når ned til gulvet.

1000 tak for dit svar  Jeg har haft kigget på de helt naturtro på nettet, meeeen... der er nok ikke lige 2000 i budgettet til et juletræ 

Jeres er også rigtig fint  Og smart at man kan justere på de nederste grene, for vi skal ikke have gaver under det, så det vil nok være pænest, hvis det går lidt længere ned mod gulvet (uden selvfølgelig at komme til at ligne et trist "vissent" træ).

Anmeld Citér

21. november 2018

Septemberbarn2018

Janet1989 skriver:

Altså det her, kan man bøje grenene lidt nedad hvis man vil det er metalstænger med grene på . Der kan lægge en stor fed kat under det ��

Super  Vores kat er godt nok også af en pæn størrelse, men hun gider ikke ligge under træet, så hende skal vi ikke satse på at kunne fylde ud med 

Anmeld Citér

21. november 2018

serinasmor

Septemberbarn2018 skriver:

1000 tak for dit svar  Jeg har haft kigget på de helt naturtro på nettet, meeeen... der er nok ikke lige 2000 i budgettet til et juletræ 

Jeres er også rigtig fint  Og smart at man kan justere på de nederste grene, for vi skal ikke have gaver under det, så det vil nok være pænest, hvis det går lidt længere ned mod gulvet (uden selvfølgelig at komme til at ligne et trist "vissent" træ).

Ellers så pak tomme gaver ind - pyntegaver  

Anmeld Citér

21. november 2018

Septemberbarn2018

serinasmor skriver:

Ellers så pak tomme gaver ind - pyntegaver  

Det har jeg faktisk overvejet 

Anmeld Citér

21. november 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har et fra biltema til 250 kr det er rigtig fint har dog ikke et billede lige nu 

Skiftede det ud sidste år osse et købt fra biltema som vi havde haft 5 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.