16 dage over tid - ingen mens og negativ test!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. november 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har siden jeg stoppede på P-piller for ca. 2 år siden, haft en regelmæssig cyklus på ca. 34-35 dage.
Jeg er nu på min Cyklus dag 51, og har ingen tegn på at skulle have min menstruation.
Jeg har selvfølgelig taget alverdens graviditetsteste, men som alle var negative.

Jeg er blevet testet for PCOS, da jeg havde let forhøjet Testosteron, den var 0,01 over det normale. Men har ingen PCOS..

Jeg er Overvægtig og har en BMI på 38.

Jeg har det sidste halve år testet for ægløsning hver cyklus og alle mine cyklusser er lige på slaget, med de samme symptomer hver gang.

Kan min overvægt og forhøjet testosteron påvirke en graviditets test?

Andre som har været i samme situation????

Eller skal jeg bare indse at jeg ikke er gravid?
Har kontaktet min læge, men hun synes jeg skal vente og se om min mens ikke kommer af sig selv.

Men det er meget frustrerende da min mand og jeg forsøger at blive gravide, og vi gerne bare vil i gang igen med at prøve..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg tænker du bare ikke har haft ægløsning,der hvor du tror,hvis du har haft.

Det er helt normalt,at springe en cyklus eller 2 over om året.

Anmeld Citér

18. november 2018

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg tænker du bare ikke har haft ægløsning,der hvor du tror,hvis du har haft.

Det er helt normalt,at springe en cyklus eller 2 over om året.

Ved jeg har haft ægløsning, da den var positiv D. 23 oktober 

Anmeld Citér

18. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har siden jeg stoppede på P-piller for ca. 2 år siden, haft en regelmæssig cyklus på ca. 34-35 dage.
Jeg er nu på min Cyklus dag 51, og har ingen tegn på at skulle have min menstruation.
Jeg har selvfølgelig taget alverdens graviditetsteste, men som alle var negative.

Jeg er blevet testet for PCOS, da jeg havde let forhøjet Testosteron, den var 0,01 over det normale. Men har ingen PCOS..

Jeg er Overvægtig og har en BMI på 38.

Jeg har det sidste halve år testet for ægløsning hver cyklus og alle mine cyklusser er lige på slaget, med de samme symptomer hver gang.

Kan min overvægt og forhøjet testosteron påvirke en graviditets test?

Andre som har været i samme situation????

Eller skal jeg bare indse at jeg ikke er gravid?
Har kontaktet min læge, men hun synes jeg skal vente og se om min mens ikke kommer af sig selv.

Men det er meget frustrerende da min mand og jeg forsøger at blive gravide, og vi gerne bare vil i gang igen med at prøve..

Du har ikke taget på her på det sidste ? Jeg har pcos, og i perioder hvor jeg tog på fik jeg ikke min mens.. Den var meget forsinket  helt op til 9 mdr... Der er desværre ikke andet at gøre end at vente..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.