Jeg står i lidt af et dilemma.
vores datter på 12 er kæmpe fan af Kiss (bandet med den crazy ansigtsmaling og de vilde kostumer
)
Hun taler ikke om andet og øver og øver på guitaren så hun kan lære at spille deres musik.
Hun læser alt hvad hun kan finde og kan hele deres historie fra start til nu.
hendes største drøm og største ønske er at opleve en koncert med dem inden de indstiller deres karriere (hvilket de gør næste år)
Vi har fået muligheden for at få billetter til deres ene koncert i Hannover (Tyskland), de 2 billetter (til mig og hende) vil koste i omegnen af 1500 kr. mine forældre og hendes bio far vil give et lille beløb til, hvis vi vælger at det er det hun skal have.
mine forældre vil desuden køre med derned og være sammen med os og betale en hotelovernatning eller 2 så vi får noget tid sammen.
MEN; er det totalt gak gak at gøre det? Jeg ved med mig selv at hun vil elske det og jeg ved at det vil blive en once in a lifetime oplevelse, noget hun ikke får lov til at opleve igen.
på den ene side vil jeg elske at give hende den tur, på den anden side, ved jeg ikke om det er for åndsvagt.
vi har tjekket op på aldersgrænse og så længe jeg er med, er hendes alder ikke et problem.
kom med jeres meninger, er vi tossede, eller skal vi bare springe ud i det og give hende en oplevelse for livet?
Anmeld
Citér