Stolt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
4 svar
13 synes godt om
10. november 2018

lineog4

Jeg er pacifist, jeg er ikke til uniformer og da slet ikke til geværer, men ikke desto mindre smeltede mit mor hjerte da min søn i dag skulle have sin 3 års medalje for at være i galla. Jeg er sikker på han kan smelte mange pigehjerter på sin vej (eller også er jeg bare morblind).

At han så samtidig også spillede på sin fløjte og endda den godnatsang min afdøde far altid sang for mig, gjorde det bare endnu mere rørstrømsk. 

Men jeg er nu glad for lillebror valgte den anden "uniform" så der kom lidt modvægt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2018

God-mor

lineog4 skriver:

Jeg er pacifist, jeg er ikke til uniformer og da slet ikke til geværer, men ikke desto mindre smeltede mit mor hjerte da min søn i dag skulle have sin 3 års medalje for at være i galla. Jeg er sikker på han kan smelte mange pigehjerter på sin vej (eller også er jeg bare morblind).

At han så samtidig også spillede på sin fløjte og endda den godnatsang min afdøde far altid sang for mig, gjorde det bare endnu mere rørstrømsk. 

Men jeg er nu glad for lillebror valgte den anden "uniform" så der kom lidt modvægt 

Kan sørme godt forstå at du er stolt  Hvor er han fin i sin uniform, og så er jeg vild med hans frisure 

Anmeld Citér

11. november 2018

HBV

Sikke en flot ung mand 

Kan sørme godt forstå at du er stolt. 

Anmeld Citér

11. november 2018

Tommelise

De er da for seje begge to. Du har god grund til at være stolt.

Anmeld Citér

11. november 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er da også en flot ung mand. Du har da alle grunde til at være stolt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.