Erfaringer med Normal’s teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2018

Anonym trådstarter

Hej alle mødre og fædre, 

Jeg har fået en del positive graviditestteste, fra Valmed og fra fakta. Her i går fik jeg så en positiv test fra Valmed igen, som jeg på ingen måde skulle anstrenge mig for at se! Tager så en test i dag fra Normal, og der kommer en næsten ikke eksisterende streg frem... Mistede lidt håbet.. 

Hvad er jeres erfaringer med disse test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2018

moar34

Anonym skriver:

Hej alle mødre og fædre, 

Jeg har fået en del positive graviditestteste, fra Valmed og fra fakta. Her i går fik jeg så en positiv test fra Valmed igen, som jeg på ingen måde skulle anstrenge mig for at se! Tager så en test i dag fra Normal, og der kommer en næsten ikke eksisterende streg frem... Mistede lidt håbet.. 

Men hvorfor blive ved at teste? Du er gravid  stort tillykke 

Anmeld Citér

10. november 2018

Måskemor

Jeg er i helt samme situation. Har købt teststrips fra Normal med 5 stk i. Var ret positiv på Valmed, men næsten usynlig på Normals. Prøvede så at teste med Valmed og Normal på samme urin og resultatet var det samme! Så Normals er altså knap så følsomme selvom der står at begge tests har følsom ned til 25 ml/u(eller hvad måleenheden nu er) 

Har dog netop testet på Normals igen i dag (halvandet døgn senere) og i dag er den meget mere positiv. 

Så jeg er i hvert fald ikke bekymret længere. Og vil i fremtiden holde mig til Valmed! 

Tillykke med graviditeten. Hvor langt er du?

Anmeld Citér

10. november 2018

Anonym

Jeg har kun hørt dårligt om dem.

Anmeld Citér

10. november 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Normal’s teste er noget værre møg.

Anmeld Citér

10. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hej alle mødre og fædre, 

Normal teste er så ringe!!! Jeg fik en fuldstændig positiv test på faktas teste samt valmed, men normal testene viste kun en skyggestreg, og der var jeg altså 5+  Så dem ville jeg bare smide i skraldespanden. Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.