Anonymor skriver:
Jeg synes da, at der er stor forskel på at komme flasken i mikrobølgeovnen, vente på den varmes, dosere pulver, hælde sammen og så ryste. Og så på at trykke på en knap på en maskine der klarer alle de ting, og så kan man ryste. Selvfølgelig kan man klare sig uden - det kan man med mange ting. Vi har bare synes den var virkelig dejlig nem at have og at den har gjort livet som forældre til flaskebarn væsentlig nemmere
Seriøst?
Åbne køleskab, skrue kapsel af flaske, sætte i mikrobølge-ovn, trykke på 2 knapper, venter 30-45 sekunder, hælde allerede doseret pulver i? Det tager cirka 1 minut.
Det er jo på ingen måde besværligt eller tidskrævende.
Hvad gør du så, i den periode, hvor maskinen er til vask og dit barn bliver sulten? Jeg mindes, anbefalingen er, at man er hyper OBS på hygiejne omkring pulver. Så pulverbeholderen skal vel vaskes hyppigt, vandbeholderen skal vaskes hyppigt og "tutten", hvor mælken kommer ud ville jeg personligt være helt hys med at få rengjort.
Jeg er virkelig fascineret af, hvordan markedet kan skabe endnu flere - i min optik - idiotiske, dyre produkter til forældre-segmentet.
Vh.
Anmeld
Citér