Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2018

Anonym trådstarter

Igår havde jeg samleje med min kæreste, det der skete i mens var at jeg begyndte at bløde, men ingen smerter. Men det stoppede, nu er det kun brunt udflåd der er tilbage. Har nogen oplevet dette før? Og stadig været gravide??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Igår havde jeg samleje med min kæreste, det der skete i mens var at jeg begyndte at bløde, men ingen smerter. Men det stoppede, nu er det kun brunt udflåd der er tilbage. Har nogen oplevet dette før? Og stadig været gravide??

Det kan sagtens være dine slimhinder som er følsomme, og du derfor bløder under sex. Det behøves ikke at betyde at der er noget galt overhovedet. 

Anmeld Citér

9. november 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Ja jeg har blødt 2-3 gange efter sex, og jeg er stadig gravid 

Anmeld Citér

9. november 2018

Anonym

Jeg gætter på sarte slimhinder!  Jeg har selv ultra sarte slimhinder i min graviditet, og jeg har blødt af bare at løfte tungt - baby har det perfekt! Har været i panik hver gang, og blevet scannet hvor der intet blod er at se i livmoderen eller andet - så det er slimhinderne. Derudover bløder mit tandkød også, jeg er “snottet” og har næseblod. Men jeg er stadig gravid og er 14+3, så jeg tror ikke at du skal være nervøs. Mit startede altid som en mindre frisk lys blødning, endda en smule slimet, og blev så til brunt udflåd i er par dage hvorefter det så forsvandt helt. Jeg har nok blødt 4 gange i alt, også efter sex. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.