Lus!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
1 synes godt om
6. november 2018

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er seriøst ved at blive vanvittig 

For en måneds tid siden fandt jeg ud af at jeg havde lus, og brugte luseshampoo. Det kløede dog stadig, og nogle dage efter fandt jeg endnu en levende lus. Siden har jeg prøvet 3 forskellige luseshampoo, men intet af det virker. Jeg har kæmmet begge mine børn, men de har ikke lus. Hvorfor pokker kan jeg ikke slippe af med dem? 

Gode råd til at blive lusefri modtages med kyshånd, da jeg er ved at være træt af at gå og klø, og at bruge en formue på kure der ikke virker alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2018

karisima

Jeg bruger Hedrin Once der er en silikonevæske man putter i håret. Det kvæler alle lus, nymfer og æg så man skal bare bruge det en gang. Så slipper man for en omgang kemi som lusene muligvis er resistente overfor. 

Anmeld Citér

6. november 2018

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
karisima skriver:

Jeg bruger Hedrin Once der er en silikonevæske man putter i håret. Det kvæler alle lus, nymfer og æg så man skal bare bruge det en gang. Så slipper man for en omgang kemi som lusene muligvis er resistente overfor. 

Den brugte jeg for 4 dage siden, har fundet levende lus i dag Jeg forstår det simpelthen ikke. 

Anmeld Citér

6. november 2018

100%anonym

Frederikke80 skriver:

Den brugte jeg for 4 dage siden, har fundet levende lus i dag Jeg forstår det simpelthen ikke. 

Måske et dumt spørgsmål. Men har du rengjort hele hytten, vasket alt tøj og sengetøj osv? 

Og bruger du balsam? 

Anmeld Citér

6. november 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Frederikke80 skriver:

har du vasket alt sengetøj, håndklæder osv? (også dyner og puder?) det var det der fik bugt med dem herhjemme, efter utallige kure der ikke virkede.

det eneste der har virket her er kæmning, kæmning og mere kæmning med balsam i håret

Anmeld Citér

6. november 2018

MorTil3+

Kan godt huske et år hvor vi heller ikke kunne få bugt med de sataner. Vi endte med efter 3 gange lusekur, at ligge alle dyner, puder, tæpper osv i isolation i 48 timer, da vi er 5 mennesker var fryseren ikke stor nok. Så tog vi hjem til mine forældre fik endnu en lusekur hedrin once og lånte så dyner madrasser osv af dem og sov i vores i 2 dage. Og endelig var vi lusefri. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.