Brun i solarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2018

Anonym trådstarter

Dette spørgsmål henvender sig ikke til jer sunde og fornuftige damer..

Jeg er yderst sjældent i solarium, men er så heldig at skulle til en del arrangementer her i den kommende tid, hvor jeg helst ikke vil være helt efterårsbleg..

Har normalt nok hudtype 2, er ikke helt albino, men meget lys og har generelt ret svært ved at blive brun.

I går tog jeg sol i 6 min og i dag i 9. Og synes virkelig ikke der er den mindste synlige forskel..

Er der nogle af jer derude, der bare ved lige præcis, hvad der skal til for at få bedst muligt resultat? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2018

Ena

Anonym skriver:

Jeg er yderst sjældent i solarium, men er så heldig at skulle til en del arrangementer her i den kommende tid, hvor jeg helst ikke vil være helt efterårsbleg..

Har normalt nok hudtype 2, er ikke helt albino, men meget lys og har generelt ret svært ved at blive brun.

I går tog jeg sol i 6 min og i dag i 9. Og synes virkelig ikke der er den mindste synlige forskel..

Er der nogle af jer derude, der bare ved lige præcis, hvad der skal til for at få bedst muligt resultat? 

Jeg ved ikke så meget om kunstig sol, men vil lige benytte lejligheden til at foreslå selvbruner. Der er i hvert fald brunings-garanti 

Anmeld Citér

2. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Når du er så lys som du beskriver. Så er solarie 2 gange ikke resultatvisende. Der skal meget mere til. 

Dengsng jeg sad model var det et krav at være brun. Der togjeg sol 3 gange om ugen i 12 min af gangen gennem 2 mdr indsmurt i madolie. Og først der gav der lidt resultat. 

Det er ikke det værd økonomisk. 

Få i stedet en spraytan et par dage op til diverse arrangementer. Eller køb i normal det der hedder sunkissed som er en selvbruner skum du smører på kroppen de steder der vil være synlige. 

Anmeld Citér

2. november 2018

Anonym

Smør dig ind i en god creme, og så 3 x ugentligt i 12-15 minutter. Så får du en god farve.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.