Kan det passe ? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
13 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2018

Anonym trådstarter

ej ej ej ved ik hvilket ben jeg skal stå på! 

Jeg er i ivf behandling som jeg har været i knap 4 år snart. 

jeg har i denne cyklus fået estradiol (tror jeg de hedder) og lutinus + en sprøjte der hed noget med G dagen EFTER ægoplægning der sku gøre slimhinden mere modtagelig.

Kan det virkelig passe disse test? Hvor den øverste er fra igår aftes og den anden er fra idag ved frokost tid  

Har altså IKKE fået ovitrelle  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

jeg har i denne cyklus fået estradiol (tror jeg de hedder) og lutinus + en sprøjte der hed noget med G dagen EFTER ægoplægning der sku gøre slimhinden mere modtagelig.

Kan det virkelig passe disse test? Hvor den øverste er fra igår aftes og den anden er fra idag ved frokost tid  

Det ser da lovende ud.. Stort tillykke 

Anmeld Citér

1. november 2018

L-mor

Forsigtigt tillykke. De ser gode nok ud.

Anmeld Citér

1. november 2018

100%anonym

Synes ikke der er nogen tvivl. Tør godt sige tillykke 

Anmeld Citér

1. november 2018

Anonym trådstarter

Hvor er i skønne !! Nu skal man så bare gå i uvished indtil på mandag hvor der skal tages blodprøve, og så vente på svaret  

tænker lidt at jeg synes de er meget positive, sådan at de er “for meget” kan sådanne nogle det ?

Anmeld Citér

1. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Der er overhovedet ingen tvivl  Du ER gravid. Stort tillykke 

Anmeld Citér

1. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hvor er i skønne !! Nu skal man så bare gå i uvished indtil på mandag hvor der skal tages blodprøve, og så vente på svaret  

tænker lidt at jeg synes de er meget positive, sådan at de er “for meget” kan sådanne nogle det ?

De kan ikke blive for positive. De ser fuldstændig normale ud  Nogle gange bliver test stregen endda stærkere end kontrolstregen. 

Anmeld Citér

1. november 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

De kan ikke blive for positive. De ser fuldstændig normale ud  Nogle gange bliver test stregen endda stærkere end kontrolstregen. 

Hold da op! Lyder vildt  

har aldrig kunne teste sådan som jeg gør nu det er så vild en oplevelse ! Men er stadig virkelig bange for blodprøven siger negativ årh årh årh ! 

Anmeld Citér

1. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hold da op! Lyder vildt  

har aldrig kunne teste sådan som jeg gør nu det er så vild en oplevelse ! Men er stadig virkelig bange for blodprøven siger negativ årh årh årh ! 

Med de streger det kan blodprøver virkelig ikke være negative  Du er gravid! Nyd det

Anmeld Citér

2. november 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Med de streger det kan blodprøver virkelig ikke være negative  Du er gravid! Nyd det

Håber jeg satme !!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.