Jeg står i en rigtig kedelig situation jeg ikke kan se mig ud af 
Min ex og jeg har haft et meget turbulent forhold de seneste halve år. Han har ofte været sur på mig uden grund, snakket grimt til mig og været voldsom og truende overfor mig, dog ikke fysisk. Han er meget dominerende og kritisk og vil gerne bestemme, og bliver nemt irriteret på mig og nedladende.
Vi fik en lille pige for snart 4 måneder siden. For et par måneder siden valgte jeg at vi ikke skulle være kærester mere, da jeg ikke havde overskud både til hende, mine to børn fra et tidligere forhold og hans opførsel. Vi har aldrig boet sammen.
Vi har så skulle finde ud af hvordan vi gør med samvær med hans datter. I starten var han hos os meget, men han opførte sig ofte ikke pænt overfor mig. Jeg har ikke turdet sige fra, da han altid kom med trusler som skræmte mig.
Nu har jeg vristet mig fri af ham, sådan da. Jeg har sagt han ikke skal komme i mit hjem, efter han igen havde råbt og skreget ad mig og gjort vores lille pige ked af det. Jeg tør ikke være alene med ham mere, og vi mødes nu 2 gange om ugen på et neutralt sted.
Men jeg er så bange, jeg får ondt i maven hver gang vi skal ses. Det har vi kun gjort 2 gange indtil videre. Han skriver stadig til mig og ringer, men det handler altid om hvad han mener han har krav på og aldrig om vores piges behov.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal få ham helt ud af mit system så jeg ikke skal gå og være ked af det og bange hver dag. Er bange for han bare kommer ud, han har tiltvunget sig adgang til mit hus før.
Vi skal til møde i statsforvaltningen om 3 uger, konfliktmægling. Men han har skrevet en masse ting til dem som ikke passer, blandt andet at jeg er fysisk voldelig overfor ham og at jeg er skizofren.
Jeg har snakket med mødrehjælpen som har tilbudt mig psykolog, men der er en måneds ventetid. Imens jeg venter føler jeg jeg er ved at gå i stykker, og venter bare på han skal gå over stregen når vi mødes.
Min sagsbehandler ved også besked, men hun kunne ikke gøre andet end at anbefale mig mødrehjælpen.
Jeg er bange for statsforvaltningen ikke tror på mig, men på ham, det er jo påstand mod påstand og mange ting kan jeg ikke bevise. Jeg er bange for de tildeler ham samvær, og jeg bare skal se til hvordan han ødelægger både mig og vores lille pige med hans opførsel.
Nogen herinde der har stået i noget lignende og kan give mig et godt råd? Eller som bare har en ide til hvordan jeg kommer videre? Jeg er desperat og kan ikke holde tanken ud om at mit liv skal fortsætte sådan her, bare fordi jeg valgte at få et barn med den helt forkerte