Frys havregrynskugler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.876 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Kan havregrynskugler fryses uden der sker noget med hverken smag eller konsistens? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2018

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Arla skriver på deres opskrift på havregrynskugler at de kan opbevare på køl eller fryses, så tænker de uden problemer kan fryses. 

Smør kan fryses uden det ændre tekstur og smag og havregrynskugler består primært af smør 

Anmeld Citér

29. oktober 2018

Unicorn1

Skovrup skriver:

Arla skriver på deres opskrift på havregrynskugler at de kan opbevare på køl eller fryses, så tænker de uden problemer kan fryses. 

Smør kan fryses uden det ændre tekstur og smag og havregrynskugler består primært af smør 

Ja altså jeg tænker også lidt, at det jo ikke burde skade.. Men vil bare heller ikke have ødelagt en hel portion .. Har lovet min kæreste at lave en masse i år, fordi jeg glemte det sidste år 

Anmeld Citér

29. oktober 2018

Anonym

De kan sagtens fryses og de ændrer ikke smag eller lignende.

Jeg fryser altid kagerester og laver romkugler af dem, som så bliver frosset og hvis vi så lige synes vi skal have romkugler en dag, tager jeg dem op og vender dem i smeltet chokolade og krymler eller kokos. 

Anmeld Citér

29. oktober 2018

Unicorn1

Anonym skriver:

De kan sagtens fryses og de ændrer ikke smag eller lignende.

Jeg fryser altid kagerester og laver romkugler af dem, som så bliver frosset og hvis vi så lige synes vi skal have romkugler en dag, tager jeg dem op og vender dem i smeltet chokolade og krymler eller kokos. 

Okay super.. Tak for din erfaring .. Dog regner jeg ikke med at vende dem her i noget efterfølgende, men det kan vel også være ligegyldigt hehe..

Men så kan jeg godt lave en portion og komme i fryseren, så jeg ikke skal tænke på det, når baby er født .. Så må vi se, om de når at blive frosset ned, eller om jeg får spist dem inden

Anmeld Citér

29. oktober 2018

Anonym

Unicorn1 skriver:

Okay super.. Tak for din erfaring .. Dog regner jeg ikke med at vende dem her i noget efterfølgende, men det kan vel også være ligegyldigt hehe..

Men så kan jeg godt lave en portion og komme i fryseren, så jeg ikke skal tænke på det, når baby er født .. Så må vi se, om de når at blive frosset ned, eller om jeg får spist dem inden

Nej jeg vender heller ikke havregrynskugler i andet end kokos

du må lave en stor portion så du ikke får spist dem alle

Anmeld Citér

29. oktober 2018

Unicorn1

Anonym skriver:

Nej jeg vender heller ikke havregrynskugler i andet end kokos

du må lave en stor portion så du ikke får spist dem alle

Haha ja det tænker jeg også, at jeg bliver nødt til .. Så må jeg holde mund over for min kæreste med alle dem, jeg får spist uden ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.