Hjælp til køb pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
8 svar
4 synes godt om
27. oktober 2018

Baremigzzzz

Hej piger... 

Nu nærmer tiden sig igen hvor jeg skal finde kalender gaver til 3 børn...

Hvor køber I billige ting online der kan bruges til kalendergaver?? 

Kender I andre sider som WISH hvor der også kan handles ( Dog med kort leveringstid )?? 

Håber nogle har gode forslag  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2018

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

herhjemme har min 2 drenge en sok. i den kommer der lidt guf, en klemmentin, pebernødder osv på hverdage og i weekender kommer der en større ting som fx en lille puslespil/spil, et blad, aktivitetsbog og ligende. Jeg vil ikke bruge en formue på 2 x 24 små gaver som de alligevel ikke leger med og de synes det er fedt der er noget i sokken uanset hvad det er.... min ældste har så også fødselsdag den 30/11 så det kan hurtigt blive et langt gaveræs fra 30/11 til og med 24/12... de er 5 og snart 9 og jeg gør det samme i år Det var ikke svar på dit spørgsmål men et forslag til hvad man også kunne gøre

Anmeld Citér

27. oktober 2018

drabo

Profilbillede for drabo

Herhjemme køber jeg gerne et større sæt og deler det ud i mange små gaver - men ellers så samler jeg gerne ind hele året, når jeg lige falder over en ting i en 10'er kasse.

Og så får de også ting, som jeg nok ellers bare ville have købt - papir og glimmer til juleklippe dagen, nyt modellervoks, underbukser, strømper, nye tudser, lidt slik,  men ja det er lidt en jungle

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Konjac

Profilbillede for Konjac

Jeg køber kun ting jeg ved de enten har brug for eller virkelig bliver glade for eks et stykke viskelæder, pixi bog. Ellers bare pebernødder, et lille stykke chokolade osv. Jeg hader at købe ting de kun bruges en gang eller er for billigt, så det går i stykker

Jeg har de sidste år lavet små nisse-opgaver. Så i stedet for en gave, så hænger der en lille hilsen fra Nissen med en aktivitet vi skal lave i løbet af dagen f.eks pynte juletræ, bage julekager, give fuglene mad, konfekt, risengrød. 

Mine børn synes det er ret så magisk, hvilket er det julen handler om

Anmeld Citér

28. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores 2 piger har en kæmpe sok hængende på døren. 

1 dec er der altid en lille alm chokolade kalender i. 

Vi bruger meget den med at putte ting i sokken, som de alligevel sku ha haft. 

Det ka være nye strømper, en T-shirt, underbukser, blyanter, en lille spegepølse til madpakken, julepynt, som de må hænge på deres eget lille juletræ og efter jul kommer pynten i deres egen flyt hjemmefra kasse, sådan at når de flytter hjemmefra, så har de deres eget julepynt osv.

Hver søndag får de en lille til af farmor nissen.

Farfar nissen plejer at lave et lille reb, med 4 50'er på, som de får om lørdagen, så de har deres egene julehygge penge.

Så vi er lidt heldige for bedsteforældrene, står jo så for hele 16 af gaverne (8 til hver af ungerne)

Vi prøver at undgå legetøj, da det jo ofte er det de får i julegaver. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Sprit25

Vi giver også kun søndagsgaver  

Men synes ideen med julepynten var SUPER sød! 

Anmeld Citér

28. oktober 2018

A38

Konjac skriver:

Jeg køber kun ting jeg ved de enten har brug for eller virkelig bliver glade for eks et stykke viskelæder, pixi bog. Ellers bare pebernødder, et lille stykke chokolade osv. Jeg hader at købe ting de kun bruges en gang eller er for billigt, så det går i stykker

Jeg har de sidste år lavet små nisse-opgaver. Så i stedet for en gave, så hænger der en lille hilsen fra Nissen med en aktivitet vi skal lave i løbet af dagen f.eks pynte juletræ, bage julekager, give fuglene mad, konfekt, risengrød. 

Mine børn synes det er ret så magisk, hvilket er det julen handler om

Det var dog en vidunderlig idé med nisseopgaver!

Anmeld Citér

28. oktober 2018

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Baremigzzzz skriver:

Hej piger... 

Nu nærmer tiden sig igen hvor jeg skal finde kalender gaver til 3 børn...

Hvor køber I billige ting online der kan bruges til kalendergaver?? 

Kender I andre sider som WISH hvor der også kan handles ( Dog med kort leveringstid )?? 

Håber nogle har gode forslag  

Jeg har købt meget over wish til mine 3 børn. 

Pokemonkort

Fodboldkort 

Dukketøj

Slim

Pokemon ur

Trøje/kjole

Underbukser

Strømper

Træ dukkehus møbler fra tiger

Pokemon lego

Rubikube terning

Puslespil

Lidt slik

Og mange andre ting. 

Jeg mangler 7 gaver endnu. Og de bliver købt på tirsdag. 

Samlet set har jeg brugt Ca 400 pr barn. 

Anmeld Citér

28. oktober 2018

SofiaMik

Man kan også købe en af de færdige kalendere fra lego, schleich osv. Og splitte den ad så bruge de 24 gaver - det koster typisk omkring 200 kr og endnu mindre hvis man køber dem på tilbud ind i første uge af december. Jeg går altid på tilbudsjagt på dem efter 1. December

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.