Muffins eller lign. til fødselsdag i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
2 svar
2 synes godt om
27. oktober 2018

Nomnom

Hejsa.

Jeg håber I kan hjælpe.

Min søn bliver snart 3 år og har samme dag, sidste dag i vuggestuen. Vi skal have lidt kage - eller andet med han kan dele ud til stuen. Men hvad?

Jeg har ikke tid til at lave frugtdyr eller andet lign.

Jeg er en klovn i et køkken, så det skal være rimelig let at lave og helst aftenen før.

Der er ikke en sukkerpolitik, men jeg vil gerne forsøge at undgå for meget raffineret sukker alligevel i det der skal deles ud.

Jeg overvejer muffins af en art. Har nogen en opskrift på børnevenlige muffins uden for meget sukker eller har I andre gode ideer?

Det ville være en stor hjælp.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hejsa.

Jeg håber I kan hjælpe.

Min søn bliver snart 3 år og har samme dag, sidste dag i vuggestuen. Vi skal have lidt kage - eller andet med han kan dele ud til stuen. Men hvad?

Jeg har ikke tid til at lave frugtdyr eller andet lign.

Jeg er en klovn i et køkken, så det skal være rimelig let at lave og helst aftenen før.

Der er ikke en sukkerpolitik, men jeg vil gerne forsøge at undgå for meget raffineret sukker alligevel i det der skal deles ud.

Jeg overvejer muffins af en art. Har nogen en opskrift på børnevenlige muffins uden for meget sukker eller har I andre gode ideer?

Det ville være en stor hjælp.

Da min datter stoppede i vuggestue delte vi de her ud, til stor begejstring for både børn og voksne. Jeg puttede dog ikke glasur/frosting på, da jeg vurderede at det ville være svært for nogle af børnene at styre. De var virkelig lækre, og jeg har lavet dem flere gange siden. Man kan også godt erstatte sukkeret med en god moden banan, hvis man vil lave dem helt uden raffineret sukker.

https://chocolatecoveredkatie.com/2015/04/01/healthy-carrot-cake-cupcakes/

Anmeld Citér

27. oktober 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi har flere gange lavet en brownie-agtig chokoladekage, hvor det meste af sødmen kommer fra dadler. En sådan kan sikkert også lave i størrelser som passer til de små. Jeg har desværre ikke opskriften, men prøv en tur på google.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.