Så skulle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Vingummien

jeg have været i byen, men hvad laver jeg nu. Sidder under dynen derhjemme og er syg. Røv træls altså, havde glædet mig helt vildt. Tog godt nok derud for ikke at skuffe min veninde men måtte godt nok tage hjem igen, for det gik bare ikke.

Tror hun blev skuffet og tænker nok at nu aflyser jeg igen pga Emil, har jo aflyst før da Emil har været meget syg.

Og den her gang skulle vi bare uanset hvad, og så bliver jeg sku syg. Har næsten ikke fået mad i dag eller noget. Og faldt i søvn på hendes sofa så syntes selv det var det rigtige at tage hjem. Håber hun vil en anden gang så når hun ikke har weekend vagter. Er mega øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Bondepigen

Nej hvor surt. Det kender jeg alt for godt det der. Hvis det ikke er det ene, så er det noget andet... Man bliver jo helt bange for, at de skulle tro, det er med vilje...og det er bare endnu mere træls at skulle have den tanke oveni....

Håber I snart finder en anden dag, hvor det så lykkes...

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Nej hvor surt. Det kender jeg alt for godt det der. Hvis det ikke er det ene, så er det noget andet... Man bliver jo helt bange for, at de skulle tro, det er med vilje...og det er bare endnu mere træls at skulle have den tanke oveni....

Håber I snart finder en anden dag, hvor det så lykkes...

Nej så har man det endnu dårlige.

Gjorde det så ikke bedre at de næste 2 gange hun spurgte om jeg kunne så skulle jeg noget eller kunne ik fordi Frank ikke er hjemme om søndagen og så vil jeg ikke i byen om lørdagen jo.

Anmeld

18. oktober 2009

Bondepigen

Nej det er bare så træls, når det kommer til at lyde som om man væver en historie...

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Nej det er bare så træls, når det kommer til at lyde som om man væver en historie...

Hun har skrevet på sin status på facebook at hun havde en lorte lørdag og hun var gal. Der kommenterede jeg altså til, er faktisk skuffet over at hun er sur over det for hun så hvor syg jeg var. Men sådan er det jo åbenbart.

Anmeld

18. oktober 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Hun har skrevet på sin status på facebook at hun havde en lorte lørdag og hun var gal. Der kommenterede jeg altså til, er faktisk skuffet over at hun er sur over det for hun så hvor syg jeg var. Men sådan er det jo åbenbart.

NEj helt ærligt, det kan hun da ikke være bekendt.. Hvad hvis det var hende selv??!!!

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

NEj helt ærligt, det kan hun da ikke være bekendt.. Hvad hvis det var hende selv??!!!

Ja tænkte jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.