Tip! skriver:
Min søn får altså ikke det alt det han ønsker sig.. han fik et Go Pro, segboard, plus plus.. af mig! Så kommer der fra min familie ja.. får jeres børn ikke gaver fra familie, på fødselsdage?
Jeg har nok bare et højere gave budget end andre, og det har jeg det helt fint med.. det handler vel om at jeg prioritere det, frem for noget andet. - og han vil få nøjagtig det samme, hvis jeg havde en at dele husleje med, så ingen forskel der!
Vi har normalt også et højt gavebudget og jeg har ofte hørt fra folk, hvor dumt det er, hvor forkælet mine børn er osv MEN så køber vi ikke en masse andet som andre måske gør i løbet af året
Jeg tænker det nok går lige op i sidste ende
Vores børn får for ca 1000-1500 kr i fødselsdagsgave og for 2000 ca i julegave afhængigt af hvad de ønsker sig. I år får sønnen for 1000 kr i fødselsdag fordi vi har fået eiqu miller tøjet på tilbud. Til jul har vi købt for 1400kr (et airhockey, bordtennis og pool bord samt 2 t shirts fra Eiqu Miller på tilbud) vi overvejer, at købe en billet til en oplevelse som sidste ting (MGP med overnatning i det jyske)
De to piger (14 år og 5,5 år) aner vi ikke hvad vi skal købe til. Teenageren ønsker sig tøj og smykker primært så det bliver nok sådan noget og forhåbentlig en oplevelse, koncert eller lign. Og mindste tøsen får også til MGP hvis vi ender med det til sønnen og en bæresele til sine dukker og så er vi på bar bund med hende
Anmeld
Citér